السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/04/2011

si dak ske cri pasal , jgn dilyn makin dilyan makin menjdi ~

kau tak puas ati sma aku ?
apa cer bro .
jgn ckp belkng-2 je kawan .
face2face la klu brni sngtkn .
setakat ckp belkng-2 aduii nmpk sngt pengecut kau tu kn .
tk takut kalah ke kwn ?
yelarhh kan ego kau tuu tnggi giler nk mampui .
sentiasa nk meng je tk mau kalah .
so , klu ko ckp belakng-2 beerti kau penakut dan kau kalah .
kau tk tkut ae aku nmpk kelemahan kau tuu ,
come on la kawan .
jgn mcm nie. aku tk ske la kau buat perangai mcm nie .
since taun lepas kn kau tk puas ati sngt gan aku nie .
apa dosa besar sngt yg aku dah buat at kau weyy ?
tell me la . mngkn aku ad wat slh bgi la thu .
sebb aku cme manusia yg tidak sempurna .
selalu buat kesalhn . kekadang aku buat bnda tu aku tk sedar yg
aku telh menyakiti ati org lain . kalau aku silap .
tegur la .aku tk akn mara pon .
weyy , aku dah penat la gaduh gan kau .
kenp yew kau mcm niehh ? aku tk fhm la .
ap sebnrnya yg ad dlm kepala otk kau tuu . ckp sikit ,
bgi aku fhm ap yg kau rasa . aku tk akn thu klu kau tk bgi thu .
sampi bila kau nk simpan perasaan tk puas ati kau at aku tuu ?
lma-2 jadi dendam , tu ag susah weyy .
setahu aku kau yang banyk sakitkan ati aku ,
tapi sikit perasan bnci,dendam,tk puas ati tuu semua .
tak ad pon persaan tu semua terhadap kau .
aku tk buat slh-2 pape ,kacau idp kau pon takk.
kau bole ckp aku perampas?elllo . klu kau nk ckp aku nie
merampas kawan kau. asl lak ?sedngkn aku kenal mereka dlu .
rapat gan mereka dlu baru kau. kau nak kta aku perampas ?!
nak ckp tu tngk kiri kanan dlu ehh . jgn sedp mulut jewkk .
setahu aku la kn pepatah pernah berkata kawan tu biar beribu berkasih
tu biar satu .tk pernah lak aku dngr berkawan tu biar satuu berkasih
tu beribu . so , ske ati aku la kn aku nak kawan gan sapa-2 aku suka .
macam la klu aku rpt gan dak tu yang kau ckp aku merampas
dak tu dri kau , kau tk bole kawan gan dia . hello .
dia rapt gan org lain kawan gan org lain tk nak mara lak .
kenp msti aku yg kau nak mara ? mngkn bukn sebb ni jekn,
tpi ad sebb lain yg dri dlu ag kau tk puas ati ag gan aku .
minta tolong la sngt-2 ckp gan aku ap yg kau tk puas ati .
kau ingt kau buat cm ni at aku , aku akn bnci kau la .
aku tk akn bnci kau , nak kta syg aku makin tmbh at kau pon takk .
but , satu bnda aje . kau buat aku jadi seorang yang penyabar ..
hadapi semua nie . thank you friend
hanya satu bnda je aku mampu ckp gan kau weyy .
maafkan aku jika aku :

✔ merampas kawan kau
✔sakitkan hati kau
✔buat kau menangis kerana diri aku niehh
▬ ►dan segala kesalahn aku .
aku cme manusia yg lemah diats muka bumi ALLAH nie ainin ツ


saya nak cakap memng saya dah penat dengn dia niehh .
tapi sya juga rsa kesian gan dy .
semlm kitaorg semua solat berjemaah sma-2 at tepi dewan tuu .
dia bole solat sorg-2 at surau . #jgn ingt aku tk thu la weyy
kesian la seyhh sya tngk dia . sorang-2 jekk .
pastu muka masam mencuka aje . aduii .
maaf la weyy sebb akuu kau mcm tuu yew ,
sorry . sebnrnya kau tu telalu jeles.
tolong berubah la kawan . aku tk ske kau cm tuu .
kau menyeksa kn diri kau dengan buat bnda odoh cm tuu ?
bnda remeh temeh je weyy . jgn la anggp besr sngt msalh tuu
terus terang aku ckp aku mls dokk nk lyn org giler ni kn .
makin layan makin menjadi .
but , aku kesian je at kau ..
aku pon dah penat nk fight-2 niehh .
final exam nak dekat la kau buat perangai kan .
minta maki seyhh pmpuan niehh .
sabar jela ..

#mls nk pikir lantak kau , bny bnda ag aku nk pikir.
dri pkir kau buat otak aku jdi giler ~
harap maklum , masehh



No comments:

Post a Comment