السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/02/2011

saya happy bila nmpak mereka berdua ♥

hey , hey !!
tahu tak hari nie kte rasa happy sngt-2 .
nak tahu tk kenap .
sebb tdi kiter jmpe kawn-2 yg kiter syg
happy kott , haha .
sebnrnya citewnya begini .
ari tuu kan aku tngh pening pasl problem aku gan kwn aku nie.
so , aku bngn-2 tidor je pergi tngk tv .
kebetulan lak tuu my parents tngk 'FORUM PERDANA'
aku pon tgk gak laa . mna thu ad tips-2 tuk problem aku .
ceh-2 , hehe .
then , penceramah tu ada cakap mcm nie .
'kiter kena la pikir yg baik-2 sebb bnda yg kiter pikir tu insyaallah
akan benar-2 terjadi . klu kiter pikir buruk , buruk la padahnya"
#lebih kurang la tuu . ehehe .
so , today . aku nak test ada ke betol kta penceramah tuu .
sajew nak buat experiment . #bole ae mcm tu? hahax !
tdi aku kuar gan family pergi carrefour .
dalam kepala otak aku nie .aku nk sngt-2 jmpe gan mereka berdua .
(ainin sofia , yazid)
seriusly , tk sngka tol-2 aku jmpe mereka .
mle-2 aku jmpe ainin adlin ,ainin afrin si kembar ni with their lovely mummy.
then , baru la aku jmpe gan si kakq nya ainin sofia .
kawan yg sya syg nie
pastu at dlm kete aku pikir .
tk sngka la seyhh dpt jmpe ainin . benar-2 berlaku .
tpi yzid aku tk jmpe pon . time tuu aku still dlm kete .
bila time nak pergi isi minyak at petronas .
aku nmpk sorang dak laki ni dia pakai bju belng-2 arah tuju ke toilet,
maybe ? aku ckp la gan kakq & my mum .
ske la tngk bju ...... blom abs ag ayt aku tuu .
tba-2 aku teringt bju tu bukn bju yazd ker ?
sebb dy ambik gmbr gan bju tu la . aku trus toleh belkng ,
rpenya betol . aku nmpk family dia . haha .
terpernjt gak la . but , i sure yg dia tk nmpk aku .
maybe la .tpi tk thu la lak kn klu adq n his mum .
bgi thu dia . coz diorg kn kenl aku kott .haha . #perasan ;p
tk sngka experiment aku mnjdi la . haha
syukur alhamduilah , wink wink ;)

moral of this story :
lepas ni korang kena pikir yg baik-2 je tau .
ttak mau pikir yg buruk-2 ae .
wink wink ;)
syg kau la kawan .

bye-2


#aku syg kau la my BFF
u mst know that , dear


syg aku at kau tk kan penh berakhir >_^


No comments:

Post a Comment