السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/24/2011

syg dia mcm kawan jekk ♥ tak rndu hang ponn



lagu nie mengingtkan aku at ex aku .
aku dah lama lpe kan dia .
tiba-2 jekk ari ni teringatkan dy .
sebb dia la yg buat aku ingat kan dia .
#haih , cm mna tu . hehe .
tadela . aku dah lupakan dia and sibuk pikir sal kawan aku .
tade msa nak ingt pasl dia .ag pon aku rasa dia msti dah ad yg pnya kan .
rmi peminat wokk . sapa je ta kenl dia .
haha . tpi mlm tadi member aku story at aku .
member aku kta sblm exam kh ari khamis tuu .
dak-2 melayu duduk at surau pastu ex aku niey dtg pi at member aku ni.
pastuu ex aku tnya at member aku "bha ,ad ckp pape ta sal aku"
"ad, dia kta kau sobng mseg ta nk bls tepon ta nx angkt"
err , bengang je aku dngr si member aku ckp cm tuu . alahai .
memng la betol . tapi cover la sikit ta yah nx citer semuanya .
ex aku trus bngn gan mke merahh . bengang la org ckp dia cm tuu .
pastuu dia dtg balek . "dy ad ckp pape ag tak"
member aku ckp "tade"
err "=,=" nape hang msti tnya sal aku ag ?
dlu time aku suka kau syg at kau . kau lyn aku cm nx ta nk jekk.
kapel gan kau tk sma cm kapel gan laki lain .
tpi time kiter kapel dlu . aku tahu kau setia gan aku .
kau syg aku #cehhh-2
aku suka time kiter kapel . bls-2 suratt .
kau teponn aku , mesej aku .sweet snggtt .
walauponn kiter ta cm kapel-2 yg lain . brsyg-2 segala .
just pnggl sya , awk . syg tuu ta perlu diungkp dengn kta-2 kn ?
hehe . #amboii , ayt....
yg seperti aku ckp tadi dia ni kan rmi dak ske at dia .
aku puts gan dy hnya sebb ad sorg dak pmpuan skola aku antr surat at dia .
ckp at ex aku yg aku da ad pkwe lainn . aku sndri tngk surat tuu .
ske kau ?! dpt hancurss kan hbngn orgg , kau buat cm tuu ponn .
ex aku bukn kapl gan kau :P :P haha , kesian kann ,
buang masa kau je buat semua tuu weyy . err .
tpi ex aku ni dia ta nx bgi thu aku . dia cme buat alsn .
nx stdy . tipuu la tuu . smpi aty :(
ee , tba-2 lak teringt kan dy nie kenp . alaaa ...
tdi kan aku chat gan ex akuu . aku ta rnduu dy ponn .
da ta nx b'hrp ag gan dy . sebb dy slalu hncurss kan harapn akuu :(
btw , sorry ckp awk sombong . sya tahu awk da ta nx lyn sy kn .
sya ponn mls da nx mesg awk ag .
hehe , dala , byer >3

iLyMf   ♥ #iloveyoumyfriend

No comments:

Post a Comment