السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/23/2011

Dia , Dia and Dia :'(

malam tdi aku tido pukul 12 lbh baru je nx tido mira member aku .
tepon aku . aku jwb la . pastu dia ckp la ap bnda kn .
dy letk tepon aku pon tidoo . kul 1.15 pagi .
tepon aku berbunyi aku jawb la . mira gakk yg teponn .
bngn semata-2 nx jwb tepon mira . da tu lma gak la bebual .
trus ta ngntkk . haishh . dala tuu pgi-2 buta .
dy bola lak citer sal as aduyaii . sbar jela .
dia ckp .

"bbha , dia penh citer at aku dlu . dia nx sngt kwn balek gan seseorg ni .
kau tahu takk sapa org tu . org tuu adlah kau bhah"

mira-2 . kau tahu takk .
kau org yg kelima bgi tahu aku cm tuu .
rmi dah weii ckp cm tuu .
pagi-2 buta lak tuu . jgn la buat aku rsa berslh .
aku lak yang rasa bersalah . mna tak nya .
aku dah tahuu yg dia nx kawn gan aku balek .tpi aku buat-2 tak thuu .
buat-2 tak dngr je ap yg member-2 aku ckp .
bukn aku bnci dia or nx bls dendm ap yg dia da buat at aku selma niey .
aku pon tngh try nx baik balek gan dy .
aku bukn ap just rsa berslh je gan dy . biar la dlu dia buat aku .
jgn sekrg aku buat dia lakk .
dah la . aku penat la asyk citer sal dia je .
letihh-2 . 1 week ni aku nak happy-2 jekk .
tak mau pening-2 pale pikir sal dia .
sal dia ary lain aku bole setel kan ? hhuhu

kesian tak at akuu ?
tngk video nie . sunyi kau tade :(

No comments:

Post a Comment