السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/11/2011

bersukurlah dengan apa yg kiter ada sekrg nie ;)

hey . today aku nak share something at korang semua .
hope korang suka dengan apa yg akan aku story ni .
sebelum tu kan . aku nak bgi tahu ni .
aku tak bape nak sihat la skrg ni .
selsema+batuk-2 . huh .
doakan aku spya cept sembuhh yew .
tema kaseh !! :face75: syg korang la :h:
btw , today i'm so happy . not only today .
but everyday . cuma hari ni aku lebih happy kod ?
and bersyukur sangat sebab orang yang aku syg menyayangi aku juga .
giler tak happy . hee :face39:
alhamdulilah . terima kaseh YA ALLAH ! :12:
kembali bahagia setelah bertahun bersbar dan bersedih
menahan segalanya sorang diri . menelan segla kepahitan nya .
dengan sendirian akhirnya segalanya berakhir juga dengan kebahagian.
terima kasih YA ALLAH :12: I :h: ALLAH
Danbo
kalau dulu aku begini . tpi tidak sekarang ,
segalanya dahh berubah .
tapikan kiter tak payah la nak happy sangat .
mngkn ary ni dia milik kiter besok tidak . bole jadi tuu .
sekrg ni aku rsa untung la gakk kan . hehe .
pape p0n utk korang semua . aku nak ingatkan la .
kalau org yg kiter syg tinggalkan kiter . usahla bersedih .
sebb pasti ad pengntinya satu ari nty . atau pon itu ujian tuk korang .
ALLAH ingin menguji ketabhn ati korang .
so , korang kena la hadapinya dengan tabah yew .
ingatla . kalau sememangnya TAKDIR kiter akan bersama gan seseorg
tu smpi bila-2 . tak akan ad sorg pon yg akan b'jya menghalang
hubngn kiter ,tpi jikalau TAKDIR kiter akan berpisah dengan dia.
apa pon yg kiter try buat kiter tetap tak akan bersma dengan dia.
kiter sapa utk menghalang dan melawan TAKDIRNYA .
sbgi hamba kiter haruslah terima kenyataan ats permegian org
yg kiter syg. sebb DIA lebih mengetahui sapa yg terbaik buat kiter .
mungkin org yg baru hadir dlm idp kiter adlh lbih baik dri org yg pergi
tingglkn kiter tuu . percayalah .
kiter bertemu dengan dia ats kehendaknya .
dan pergi juga ats kehendaknya , remember that !
korg mesti ingat . bole la kan aku ckp cm tuu .
sebb aku dapat apa yang aku nak . bukan ?
tpi aku pernah rsa yg mngkn korg at luar sna melalui situasi cm ni .
so , aku tahu apa perasan korang . mesti sedih sngt-2 kan .
korang tahu tak . aku ada sorang member ni .
aku kawan rapat sngt-2 gan dia . bertaun gak la .
depan dia aku ok aku happy . tpi dibelkng dia aku memendam
segalanya. rasa sakit ati aku . aku mengis . tu belkng dia .
snpi satu tahap ni aku dahh tak tahan gan perngi dia tuu .
aku biarkan dia pergi dengan kawan-2 baru dia . biar la dia .
walaupon sebenrnya aku masih ag mahu berkwan gan dia .
sakitnya ati aku bila dia pergi dengan kawan-2 baru dia ,
dan ketika tu aku rasa dia benar-2 dahh tak perlukan aku ag.
sehingga ke ary ni walau kenyataan nya aku dah berbaik dengan dia.
tpi aku tak pernah tegur dia at sekola . klu tegur pon disruh .
bukn tak mau tgur tapi cm dahh tak biasa . tak seperti dlu .
bila-2 masa jekk aku suka ati nak tgur dia .
kdng-2 aku terpikir bila-2 masa jekk dia akan pergi tingalkan aku .
walaupon hubngn kami dlu rpt dan kenyatannya sekrg hubngn tu
tergantung smpi situ saje . kami tetap ok .
tu bererti ALLAH hanya mahu menguji kesabaran aku
berhadapan dengan org sepertinya .
kalau tak kan dahh pasti dia bukan ag kawan aku .
tpi mungkin TAKDIR yg menetukan segalanya . aku redha jekk.
hehe , mesti korang dah penatkan bca pnjng-2 . ok-2 .
sikit je ag ni . aku nak bgi tahu korang , semlm pnya citer .
aku ni kan suka buat benda yg org laen tk terpkir aku nk wat cm tuu .
kekdng otak aku ni giler sikit . NGEE ~ mrgreen
mlm semlm aku antr mesej at rmi giler budak la kan .
mesej GOOD NITE jekk . mesing-2 rep .
gan perasaan yg agk pelik . mngkn diorg ingtt aku ni giler kott ,
haha . tetiba je kan antr mesej cm tuu . hehe .
sbnrnya aku saje je nak menghabis kan kredit+ngah bosan time tuu .
hehe . dan start dri mlm semlm pas aku antr mesej at diorg .
takk sangka aku dapat tugasan baru . muahhahah !:face64:
pasni nmpknya stiap mlm la aku kena antr mesej GOOD NITE
at :94:kakaq aku yg tersyg (yg ni memng selalu la) , :94:kwn senior aku yg tersyg
and :95:kawan aku yg tersyg:h:!
mereka bertiga :94::95::94::h:
bukn diorg jekk aku syg .
semua org yg aku kenal semua aku syg .
yg tak kenl tuu tk kan la aku nak syg lakk .
kang kta aku giler pulakk . haha .
yg penting aku suka gan tugsn baru aku skrg ni . haha ! :9:
okla ,aku chau dlu .
bye !:face1:

No comments:

Post a Comment