السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/10/2011

jangan putus asa ye beb !

hey korang !
hari nie aku ada benda nak story at korang .
mcm nie aku ada kenal sorang budak lelaki .
kenal at fb je kott . tpi baik juga la dengan dia .
aku rasa tak perlu kott nak mention nma dia .
tapi nak senang aku story aku gelar dia capital "H" la .
aku selalu juga larh chat dengan dia .
dia banyak citer at aku pasal sorang budak perempuan nie.
sebenrnya memng dia suka at pmpuan ni .
budak perempuan yang dia suka nie aku sangat-2 la kenal .
dulu pernah la jdi member baik aku . tpi sekrg dahh tak dahh .
budak perempuan nie sngt-2 la cantik .
seriusly aku ckp memng untung la sangat-1000 sapa yang dapat dia nie.
dahh la baik , pandai , cantik . memang perfect ar dy nie.
semua ciri-2 yang lelaki nak semua dia ad .
cuma satu jekk kot tak ada . tak pandai masak .
tak tahu la nie capital "H" la yang cakap .
ala , setakat masak tu bila-2 bole belajar kan .
bila capital "H" citer at aku psl dak pmpuan ni.
aku ingat capital "H" nie tak bertepuk sebelah tangan la .
sebb cra dia layan capital "H"
mcm dia p0n ske at capital "H" .
so , kiranya dua-2 suka sma suka .
lagi pon kalau budak perempuan ni tak suka at capital "H" .
tak akan la nak ckp at capital "H" ilysm . 14324
betol tak , betol tak ? kalu dy tak ske capital "H" tak kan la nak ckp cm tu segala.
nmpk sngt la dy pon ske at capital "H" .
tapi hari nie lain lak yang aku dengar .
capital "H" bgi tahu at aku yang budak permpuan ni bgi tahu at dia .
aku tak thu fullstory . cme yg capital "H" bgi tahu at aku .
dak perempuan ni ckp gan dia cm ni :
"aku memng suka at kau tapi aku belom syg kau n aku syg sorg
dak ni tpi belom ske dy"
haishh:face23: pelik je dy nie .:face14:
bukan sepatutnya kiter suka at seseorg tu baru kiter syg dia .
kan-2 ? tapi dy pulak lain . pelik-2 .
btw , aku tak tahu nak komen apa sal diorg ni .
cuma aku kesian je la kan at capital "H" tu .
sebb dia tak pernah suka at seseorg .
nila first time dia betul-2 suka at budak perempuan .
dia pon sangat-2 menghrap kan budak perempuan nie .
pape p0n aku harap la kan .
diorang berdua ni still akan jdi kawan baik okay ?
huhu . da :face75:
bersbarlah kawan :face12:

DUNIA ini terlalu HINA untuk membuat kita MENANGIS. TerlaluMURAH untuk membuat kita BERSEDIH. Terlalu LEMAH untuk membuat kita PUTUS ASA,
Memang ALLAH tidak menjanjikan Langit itu selalu BIRU,

BUNGA itu selalu MEKAR, MENTARI itu selalu

BERSINAR,

TETAPI ketahuilah bahawa ALLAH selalu memberi PELANGI, di setiapBADAI, SENYUM
di setiap AIR MATA, BERKAH
di setiap MUSIBAH, Dan JAWAPAN di setiap
DOA (✿◠‿◠)

bye semua :h:
kisah mereka berdua:97::95:

No comments:

Post a Comment