السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/18/2011

:')

hey ! entry yg nie ponn aku nx story sal KAWAN gakx .
tapi nie KAWAN BAEK aku la . hee :1:
calon-2nya ialah :

bukan nak story apa la .
just nx ckp AKU RINDU KORANG !:h:
haha , gedikkan ? baru satu ari tk jmpe da rndu .
ala , biar la . :face32:
semlm dala ESHA tak dtg . tak dpt nx jumpa dia .
mnx maaf gan dy .
#ingat ari rya je ke bole mnx maaf
gan diorg ber4 ponn tak dpt lepak sma-2 .
lepak la gakx kejp jekk .
sebb semlm aku bnyk habiskan masa melyn tasha n balqis .
maklum la pas ni tak dpt jumpa diorg ag :face41:
takpa-2 kan kiter bole mesej . hehe .
semlm aku mesej gan seha smpi kul 4 pgi .
dasyat la kan . dia org ke2 yg mesej gan aku smpi jam cm tu.
org first senior aku haiza . haha . nta pape jekk .
mesej gan ainin asyik sruh aku tido jekk . haishh .
tpi betol gakx la da wktu cm tu memng waktu utk tido .
bukan maen mesej+on9 fb .
aku nie jekk yg cm burung hantu , tak reti-2 nx tido .
bukn tak mau tido tpi mta aku yg tak bole terlelap .
byngkan jela aku baring at ats katil kul 11.30 .
tpi tido nya kul 3 pgi . err . kekadang germ gakx gan mta aku ni .
lma benornya nak terlelap . haih .
#ok lari dari topik hee ~
semlm seblm balek aku mnx maaf at semua kwn-2 aku .
termasuk mereka and kwn-2 kels aku .
sebelum balek semlm aku trun bwa dan jumpa la gan mereka .
ANIS , SEHA , SHIHA & AININ
aku tulis nma at ats tu ikut urutan semlm aku slm gan diorg .
cme hug seha je . yg laen ngah duduk . so , tak dpt la kan .
hehe .tak apa . tak kish ponn . :face39:
biler part akhir aku salam AININ . ingtkan pas salam dia .
aku terus nx bla . pastuu dia bole tahan aku .
mula-2 try la gakx tarik tgn aku tpi dia ni kuat sngt la .
aku dah la tak makn semlm . haih .
ok , baru aku teringt yg aku tak mnx maaf ponn gan dy .
aku mnx la maaf . nta apa-2 aku ckp nta .
pastu salam tuk kali ke-2 . tu ponn cm nx tak nak je bgi aku balek .
haha . pelik betol kawan aku yg sorang nie :9:
ad ag perngi pelik dy ni . semlm aku nx story sal dy adala bnda .
tu ponn kena ckp at mna , kul bpe .
halamak ai dahh cm date tahu takk .
first time kodd aku jumpa kawan cm ni .
selma ni klu aku nx story pape gan kwn-2 yg laen .
tak kira at mna ponn , time bila . asl jumpa je .
aku story , tak adla smpi nak buat temu jnji segala .
haha . ainin-2 . pelik sngt perngi dy ni .
o0oo lupa . kawan aku yg sorg nikan dahh bnyk berubh .
tak cm aku kenl 2 taun yg lalu . hehe .
#sorry yew ainin . jgn mara ,
:125: ni bunga ros tuk kau . haha .
tuk BFF aku lak . AMIRA .
berbahagia la cuti ni yew . untungla kan .
dpt jmpe kekasih hati dia .
btw , pertimbangkan la yew idea aku sal bankground tu . hehe .
tuk kawn aku yg cantekss ni . SHIHA
nantikan la mesej aku stiap mlm yew .
klu ad kredit tu rep-2 la yew . hehe :1:
tuk kwn aku yg comeL's nie . ANIS .
kenp la gan dy ni kan . aku pon tak thu .
mcm ad msalh besr jekk . semlm pon mke tak happy pon .
kenp ni dear ? tak apa la klu kau tak mau story at aku .
stiap yg berlaku ad hikmah nya anis .
tk smstinya org yg kiter syg tu akn jdi milik kita .
dan tak smstinya org yg dengn kiter skrg ni akn jdi milik kiter selmanya.
dia thu apa yg terbaek tuk kite . so ,jgn sedh-2 yew kwn :12:
tukk kawan aku yg rmi secret admire ni lakx . SEHA .
tnggu la buln 12 nty aku serbu umah ko yew !!
hahaha . :face42:
and last skli tuk kawn aku yg berdua nie .
aku tak thu la korg da ok ke tak ok ke .
tpi aku hrp korang berbaek la yew .
tak mau la gdh-2 , skit-2 aty segala , mara-2 la .
aku tak suka la tngk kwn-2 aku gdh :13:
aku doakn spya korag cept berbik yew .
and last skli . aku ucapkan HAPPY HOLIDAY at semua .
jga diri kay cuti nie . jgn wat bnda yg bole cederakan diri anda . (cehh!)
hehe . and nantikan mesej aku tiap mlm . (bla-2)
haha . kay la korg ponn dahh penatkan bca pnjng-2 nie .
okla-2 . laen kli kiter smbung ag ehh .
ok . chau !:h::h:

#akan ku coretkan semua kenanganku bersamamu disini :a1:

:62:BERPISAH UNTUK SEMENTARA :62:





No comments:

Post a Comment