السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/23/2011

story sal kawan-2 kiter yg coMeL's ni . 2 capital A's

semlm sya gembing . haha (!)
nagis aje . dalam satu ari 2 kali aku nagis hanya sebb kau .
cerss (!) dasyat la kawan . kau boleh dapat anugerah ni .
anugerah buat aku menangis .
tapi pape pon bukan salah kau la dear . aku cme sedikit sedih je.
tngh hari tu aku nagis sebb aku miss kau .
tngh mlm tu lak aku nagis sebb aku sedih :face47:
aku nagis sebb rndukan kau . tp kau tk text aku ponkan.
kau text kwn laen bole lak. hmm . baeklah-2 .
mlm tdi aku pikir lbih baek jdi cm dlu jela wehh .
nila bnda yg paling aku tak suka. aku tak suka rpt gan kau.
sebb aku akan syg kau lebih-2 and lebih .
tu yang aku tak mahu . lagi-2 bila aku teringat tentg kita dlu.
lagi sebak aku dibuatnya . serba salah ponn ad kan.
bak kta kau 'kau pikir kau pnya nagis je aku pnya nagis tk pikir lak'
tersentap aku bca mesg kau tu .
betol la apa kau ckp tuu . aku pikir aku pnya perasaan jek .
aku tak pernah pikir kau pnya perasaan kan ? huh :face56:
yew aku memng jahat kan . so ,ta yah friends with me la dear.
aku dahh bnyk buat kau sedih . buat kau nagis .
okla-2 . kiter da settel kan prob kiter kan .
so , tak yah la nak gdh-2 ag . aku pon dah penat .
cme mngkn aku tak bole la nk rpt gan kau cm dlu .
tkt kang klu aku rpt gan kau pastuu kau pergi gan kwn len.
sedih aku . but it's ok la . tak ada kaiton ponn ,
jgn lyn sngtt perasaan aku ni , mkin menjadi-2 . grr.
hate this feeling okay (!)
haha . don't worry la beb . mngkn aku tersikit emo smlm .
pas chat gan member kiter yg sorg tuu .
yg member kiter ni pon aku mnx maaf la yew .
ckp kau cm tu . pape pon aku cme nx jujr apa yg aku rsa .
sorry klu kta-2 ku semlm ad guriskan perasaan kau .
dahh lahh . lupakan je yg happen semlm .
pape pon . aku dahh berjaya happy kan balek diri aku.
dahh mcm org at tampoi aku tau semlm . ahaha .
tapi mlm td pas lyn 3 org member aku ni .
fariesha , seha n zian . aku happy balek .
pastu date gan seha mlm tdi smpi nx dekt kul 5 pgi .
aw aw . so sweet :h:. hhaha .pastu terlelap gakx .
aku tak terasa sunyi ponn .
semlm aku nagis sebb aku sunyi kott .
seriusly, ingt smua bnda tetng kiter laju air mata aku keluar.
dahh mcm air sungai mengalir tau ,
tapi akhirnya stop gak . pastu aku terus ambik air wuduk.
nak tenangkan ati aku (Y) . terus ok .
ary ni ponn tak rasa sunyi ponn .
sebb ad org temankan aku petg ni .
bukan seha . bukan anis . bukan esha . bukn mira.
bukn kakk aku . bukn bf aku . bukn shiha . bukan fara .
ainin ? ag la takk .
haha (!) dia adalah . JENG JENG JENG .
hahahaha (!) perangi gila aku dahh dtg daah .
dia ialah SHARIFAH ALIAH DIYANAH BT SYED HUSSIN
tak kenl ke ? aku ad story sal dia la sblm-2 ni .
tapi tak bnyk cm aku story sal dak at ats tuu .
antara rmi-2 kawan kan . dia la satu-2nya kawan aku
yg paling-2 BAIK+PANDAI+CANTIK+COMEL+CUTE
seriusla dia sngt-2 baik . cuma ruginya aku tak bape pndi nk jga kawn.
dia baik au . walaupon dia tak satu sekola gan aku .
tapi kitaorg masih gak la contact . bila dngr cter bruk sal dy kan.
aku nak percaya nya . pikir smpi 100 kli tau .
sebb dia baek . untung umi dpt ank cm dia .
baik , cantik , pndi lak tuu . dia tak jahat ok (!)
dia sangat baek (!) FULLSTOP (!)
so , today aku daah dpt job baru .
haha . nmpknya . job aku antr mesej at org tiap mlm .
dahh tmbh ag sorg la . dia . hehe .
suka-2 (!)
rndu kau la budakk :9:
wink wink wink
dia ? SHARIFAH ALIAH DIYANAH :1:
dia bestie kite yg paling kite syg :a1:. hee
okla chau dlu (!)
nx lyn dak comeL's ni . hehe
byer :n:
syg korang (!) :w:

No comments:

Post a Comment