السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/24/2011

nothing interesting :x

budak-2 remaja at luar sana yg mcm aku ni .
mesti semua sedang sibuk BERCINTA kan ?
tak yah tnya la sebb aku dahh tahu jwapnnya .
nagis sebb putus cinta la . nk mati sebb putus cinta.
huh . tapi tidak bagi aku kott .
bukan nak kata aku tak pernah bercinta memngla penh.
tpi bagi aku tu semua tak penting .
sebb dalam idop aku yg penting adalah KAWAN .
korang menangis hanya sebb seorag LAKI .
ala , apa arr sngtt kan .
aku ni nagis bukan sebb putus cinta .
tapi nagis sebb KAWAN . huahuahua....
mesti kelakar kan ? haha .
aku lebih syg kawan aku la dri bf segala ni .
aku bole idp tnpa bf tpi aku tak ley idp tnpa kawan.
seriusly , kawan la segala-2nya bgi aku .
sebb kan kawan la aku sush nak nagis .
aku sush nak bad mood . sebb diorg akn selalu buat
aku tersenyum . at sekola aku tak pernah sunyi .
sebb aku sentiasa ad kawan yang teman kan aku .
pergi mna-2 mesti ad kawan tak bole klu tak ad kawan .
itu aku la tak thu la korang , sebb tu aku nagis kebnykn sebb kawan.
aku syg sngt-2 kawan-2 aku .
klu at umah pulak aku bnyk bersndri .
aku lebih suka terperap dlm biliknya .
aku gan headset bukan la BestFriend .
so , aku tak selalu sngt pegang headset nie .
tu yg kekadang kawan-2 yg antr mesej gan aku bengng je.
jgn terkejut la klu sesapa yg antr mesej aku pagi ari ni .
tpi pagi besok baru aku bca . aku bukan suka berkepit gan phone.
24 jam gan phone . bosan seyhh . klu aku mesej pon .
cukup la sekadar 2 , 3 ,4 ari tak pon 1 minggu .
dahh tu start mls nk rep mesej org . bosan la .
asyk nak menaip je . mcm tak de keje je . err .
aku ni memg ske duduk dlm bilik . kuar ponn .
just nak on9 or tngk or makan . tu jela.
klu takk memng aku at bilik . smpikan ari rya ari tu.
kazen aku yg lelaki siap ckp biha ni asyk dudk bilik jek .
jom la main mercun sesama . btw , aku memng rapt gan kazen-2
aku yg laki . sebb kazen perempuan yg aku ad tak smpi 5 org pon .
yg len semua laki dri bayi , remaja cm aku , dewasa .
semuanya laki . tu yg aku lbih rpt gan kazen aku yg lelaki.
haa .kalu pada sesiapa yg suka bca stiap entry yg aku post kan .
korang mesti akan perasaan . setiap entry aku mesti aku ad selitkan
sorang dak perempuan tu . selalu sngt-2 .
bukak la mna-2 entry aku tak sah klu aku tak story sal dia.
dia tu sebnrnya member rapat aku "DULU"
hubngn kitaorg makin lma makin terputs sejk sekola menengh .
tapi sukar tuk aku lupakan dia sebb dia tu da bnyk tlg aku.
dia la kawan yg paling rapat yg penh aku ad .
tpi tu semua citer dulu la kenyataan nya skrg .
dia bukan ag rapt gan aku . tpi biar la .
aku sndri yg suh dia cri kawan baek yg len .
so , skrg dia ad yg len . buat ap aku nk mara ,
tpi tak apa . aku suka ! :D
tumpang bahagia yew . :face75:
kadng-2 aku pelik kenp aku nak sngt tahu sesuatu bnda tu .
tapi aku tak bole nak thu apa bndanya tu .
tu sebbnya ALLAH tak mahu aku tahu sebb klu aku tahu
hati aku akan sakit .
dan kalau sesuatu bnda yg akn mengguriskan perasaan aku.
tapi aku kena gak tahu . tu mknanya .
ALLAH nak aku berhenti berharap pada bnda yg tk pasti.
and jgn menyayangi nya lebih dri pape pon .
cukup la syg dia sekadar dia manusia biasa .
aku pelik . npa semua bnda tentg dia aku harus tahu .
member aku ni suka sngt bagi tahu klu dia cerita pape at
member aku . mesti member aku bgi tahu aku .
sebb nya ALLAH nak aku tahu yg dia masih nak kawn gan aku.
masih syg aku . dan masih perlukan aku .
semua andaian aku buat tu semua tak betol .
yew ! sekrg aku baru tahu semua tuu .
setiap benda yg berlaku ada hikmah disebaliknya kan ?
so now . aku nak lupakan semua tuu .
memori apa pon la antra aku n dia . buang jauh-2 .
mulakan idup baru bukan tnpa dia .
but tnpa perlu rapt gan dy n terlbh syg kan dia .
ni jawapan nya . aku dahh jumpa .
tema kaseh ALLAH . I:h:You

2 comments: