السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

12/04/2011

P.E.N.A.T :/

hey kawan-2 !:face75:
sya da pulang . ad sesiapa miss sya tak ? hehe
sebelum aku update blog tadi .
aku sekodeng la satu blog nie .
kan dalam blog ni ad 2 entry yg menyedihkan.
tapi satu entry tu ta buat aku menagis la .
sedih memng sedih tapi ta berjya buat aku menangis.
bcala pasl sahabat ni . confirm korang menangis .
haha . tu pon klu korang betul-2 fokuskan
pada cter tuu memng sedih . aw aw .
entry ni memng the best la !
walaupon copy cri blog laen tapi tak kish la kan.
aku ponn kekadang mengopy . hehe .
nak tahu tak kenapa pasl sahabat aku menagis .
aku menangis sebb aku da kehilangn seorang kawan :12:.
aku ad sorang kawan ni aku syg sngt-2 at dia .
aku tak nak bnci dia. aku ta nak rasa syg aku at dia hilang .
aku tak nak lupakan dia .
tapi setelah 2 taun dia tngglkan aku . aku beljr idop tnpa dia.
aku cri kawan laen . aku try jauhkan diri dari dia .
cm-2 benda aku buat tuk pergi dari idp dia .
dan time tu aku fikir yg dia da ta perlukan aku .
ta syg aku . dia da jmpe kwn laen .
so , ap slh nya aku mengalah . aku mengalah .
and cri kawan laen . org da ta mau kawn gan kita takkan
nak pksa lak kan . aku pon buat-2 okay jela .
then , lama-2 aku bole terima kenyataan .
dan korang tahu tak sekrg dia dtg balek .
mcm-2 bnda dia buat tuk kawan balek gan aku ,
kejam la klu aku snggp tngk kawan mcm tuu .
sekali kita kawan selamanya dia akn jdi kwan kita kan ? :12:
so , aku ponn berbaik la gan dy . tu pon ats pertolongn
member-2 yang laen .
sejak dia ta rep mesj aku tiap mlm tu kan .
aku terus ta sent ag mesej at dia .
hnya sebb dia kawan-2 yg laen ponn aku ta antr mesej .
kawan-2 yg laen pon mcm nak ta nak je aku rep mesj diorg .
seriusly , aku ponn ta tahu kenp .
aku memng ta delet mesej yg dia bgi and kwn-2 laen yg bgi.
entah kenapa mlm ari tuu aku angin sngtt gan dy.
semua mesj dia bgi at aku semua aku delet .
no dia ponn aku delet . aku pon ta tahu no dia bape.
aku mesej aku ta tngk no dia sebb aku tkt aku hafal .
dan skrg no dia da tade . aku ponn ta hafal .
so sorry beb . seriusly aku da mls nak ckp ag sal ni.
yg sedihkan aku antr mesej bye pon dia buat bodo .
good bye la kau . selamat tinggal !!
guna bhasa melyu kot baru nak fhm . err .
entahh bila nak berakhir ponn aku ta thu .
btw ,. ta de pape ponn .
semuanya ok je . klu ta ok pon .
aku tetap akn ckp ok . sebb aku da penat ok .
kau ta penh tahu perkara yg sebnrpon .
aku ta nak jujur gan kau . sebb aku ta mau sakit kan ati kau.
that's all . so , aku rasa lbih kau ta yah tahu perkara sebnrnya.
biarla hnya aku n ALLAH je tahu segala-galanya.
ok STOP ! dala tngk cter ag bgs. chau ! :face65:

No comments:

Post a Comment