السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

1/28/2012

kaum adam :3

hello guys :face42:
rndu nak berblogging every day.
tapi sebab saya busy. so, tak dapat la.
hari ni baru sedikit free kott? haha. tak ada la free mana pon.
homework ponn belum siap lagi tu. ad la lagi suku.
yang lain semua. alhamdulilah saya dah siapkan,
erghh~ saya ? haha. tak payah nak saya awak sangat la kan. :face67:
hey, hey, hey! saya nak wish kat korang ni.
SELAMAT KEMBALIK KE SEKOLAH ye ! :1:
esok masih ada untuk korang siapkan homework korang yg belum siap tuu.
rajin-2 kan la diri anda untuk buat homework tu yew:17:

kita tengah mam ais krim. sedapp. nak sikit?
boleh bla. lalala~ :face69:

okay, now saya nak bagi tahu at kaum-2 adam la.
entry hari ni khas untuk korang je. wahai kaum adam:9:
hari ni je. esok dah tak ada. hee :face9:
haha. benda ni penting so please. TAKE A NOTE !
i think la kan korang tak perlu kot melayan sangat aku ni.
cehh! haha. *macam ada aje nak layan aku.
yela. kalau tak nak aku suka at kau, and minat at kau.
faham2 jela. lelaki ni ayat dia manis semanis kurma.
tapi ayat2 tu semua bukan keluar dari lubuk hati dia ponn.
*okay memang tak semua. so please jangan terasa ye wak.
kita tahu awak baek wink bagi sesetengah boy la kan.
okay motif aku buat entry ni sebab aku dah tersuka kat sorang mamat ni.
tapi dia kekadang macam okay, nak layan aku.
but sometimes tuu macam terpaksa melayan aku.
kalau dah tahu macam tu kan dari awal lagi kau tak payah
nak hai,hai sangat la dengan aku.
now, aku dah suka kat kau. macam mana ni?
seriusly, aku suka kat kau.
sebab tu aku tak pernah pon mula kan chat or berbual or wtw.
tapi kau yang akan mula kan dulu.
kang kata aku sombong pulak. aku pon layans je larh. ~
wehh!! aku suka kat kau,kau,kau dan kau :13:
terima kasih sebab buat aku macam ni.
tak nak kawan hampa :face14:
haha. okay. lek lu. muka tak mahu la tension macam tuu,
hahaha. gurau je wehh lollol
aku memang suka sangat. suka sangat kawan dengan korang :face12:
korang ni kekadang buat aku tersenyum and tertawa tau.
tapi kalau dengan kaum hawa.
aku suka sangat,sangat,sangat la. dengan korang just suka je.
hehe. saje nak kena kan korang. haha.
sorry hari ni aku MENTAL sikit sebab homework tak siap lagi.
esok tusyen. gila tension. so, nak hilangkan tension aku,
aku pon buat something yg boleh buat diri aku happy.
hahaha. dah la. aku banyak lagi nak buat keje ni.
#BIHA!APA KAU MENCARUT MALAM2 NI? LOL ~
hehehe, ok la korang. bye2 korang.
muah kiri muah kanan :face19:
and SELAMAT MALAM.
bunga ros ni untuk korang semua :125:

*sorry aku merepek entah apa-apa entah :face71:

:: SMILE :face75: ::


No comments:

Post a Comment