السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

1/29/2012

Kebetulan? ( ?_? )


gambar ni saya ambik selepas saya cry, haha :12:
buruk >,<

hai guys :h:
how today? okay? apa macam first day skola ni..
selepas cuti tahun baru cina ni kan. mesti korang berat
sangat nak pergi sekola.kan-2 ? haha. betol la tuu.
budak-2 kelas aku datang-2 sekola je buat homework.
cikgu mengajar dia buat homework. apa pon tak boleh ~
harap je kelas first. haha. aku pon sama je.
tapi tak adalah sampai cikgu mengajar pon aku buat homework.
agak la kan. #ngutuk kelas sendiri. haha. tak baek je :face56:
haha. okay-2. straight to the point la kan.
btw, aku nak story something ni. sebenarnya dah lama dah aku
nak story benda alah ni. tapi tak ada kesempatan pulak.
hari ini baru aku ada sedikit masa untuk story benda ni.
cerita nya macam ni. aku ada seorang kawan baek ni.
budak ni aku dah banyak gila story pasal dy kat blog aku.
tak percaya? korang boleh tengok older post aku.
melambak aku story pasal dia. asyik dia je. macam tak ada orang laen.
nak tahu sebabnya kenapa? haaaa !sebabnya aku sayang gila dekat dia.
aku lebih sayang dia dari kawan-2 aku yg laen.
dia dah macam kakak aku, adik aku, and everything la.
dia memang dah lama rapat dengan aku dari kawan-2 yang laen.
sebb tuu aku sayang gila-2 dekat budak ni.
tapi kau perlu tahu yang semua tu dulu punya cerita ok ?^^
sekarang dah takk. sekrang aku syg kau sama cm aku syg kawan2 yg laen.:1:
dah tak ada benda yang indah lagi tentang kita.
semua kenangan kita memang masih segar diingatan aku,
tapi dah tak ada yang indah or sweet. bagi aku semua tu dah NOTHING:a1:
macam-2 dah jadi antara aku dengan dia. dan, dan, dan
KAMI HAMPIR PUTUS KAWAN. haa! aku bgi CAPS LOCK punya.
biar korang nampak. haha. air mata aku dah berbaldi2 nagis
hanya sebab dia. yeah! sebab dia je tau.
haha. lama-2 aku penat. aku penat sangat dengan semua ni.
aku cuma manusia yang lemah je. bertahun kot aku sabar dengan dia.
then, lama-2 aku fed up. apa yang ada dalam fikiran aku cuma ni je.
"haa,lantak kau la! aku masih ada ramai kawan. kau ponn dah ada
kawan baek baru,dah ada ramai kawan. so, kau dah bahagia.
tak apa. aku pergi dari hidup kau"
yeahh! hanya tu je yang ada dalam fikiran aku time tuu.
sehinggala satu tahun tuu aku langsung tak kisah pasal kau.
aku buat bodoh je dengan kau kan?
and tak sangka satu hari kau mesej dengn aku.
kau cakap kau rindu aku,kau nak aku jadi kawan kau balek.
#okay, aku sangat shock + terperanjat:131:
mcam tak percaya apa yang kau hantar mesej tuu.
tak kisah la pape pon yang terjadi. yang aku tahu
:h: KITA MASIH JADI KAWAN SELAMANYA :h:
okay, itu serba sedikit la antara hubungan kami.
yang aku pelik sampai ke hari ni. sebb apa yg aku fikir,
mesti dia akan fikir benda yg sama. macam satu ketika ni.
time tu cuti sekolah. kan aku dah kata aku rapat dengan dia.
so, tiap malam aku call dia. mesej dia. dan ada satu malam tuu.
dia call aku. dia ngadu kat aku. "wehh,aku kan aksyk pikir pasal MATI je
bila aku pikir pasl MATI aku sampi tak makan. mama suh aku makan.
aku tak makan satu hari ponn" aku yg dengar ni tertanya2.
haa? same with me laa :face16: (dalam hati je aku ckp cm tu)
bukan tu je. ada satu hari ni. kitaorg pi bilik komputer. time drjh 6.
time tu memng tengah musi lagu apa tu. lagu AKU BUKAN SUPERMAN .
haa! gitu la. so,budak2 ni asyik dngr lagu tu je.
aku memng dah bosan dengr lagu tu.
then, kawan aku ni ckp gan aku cm ni
"ee, asyk lagu aku bukan superman je aku dah bosan dah dngr.
aku suka lagu SELALU MENGALAH"
same mcm aku pikir and aku minat :face56: (ckp dlm ati juga)
and baru2 ni. member aku tanya dia aehh,kau nak jadi apa aeh.
macm aku, aku nak jadi *conth la aku nak jadi bunga..
yang dia ni pon cakap la. aku nak jadi burung. sebb burung boleh terbang.
bila dia cakap mcm tuu. aku terus pandang dia.
dalam hati "aeh kau ni, asyk sama je, aku suka wrna tu kau pon suka,
aku pikir tu kau pon pikir bnda yg sama. hoho~ pelikk ?_?"
sebelum tu aku dah pikir macam tu juga. tak rasa pelik ke?
kalau skli dua yg sama. tak hairan la kan.
ni asyk sama jee. actually, bnyk ag yg sama. mngkn dia tak pasan.
sebb dia tak tahu apa yg aku fikir. apa yang aku minat.
tapi dia bagi tahu apa yg dia fikir. apa yg diminat.
so , aku rasa pelik la klu semua bnda tu kebetuln sama dengan aku kan?
dah bnyk kali aku pasan. tapi buat bodo jepp. haha.
tak penting langsung kan? lalala~
#penting bagi aku sebb kenp mesti sma lo..
haha. okay2. dengan kesempatan ni aku nak kau dengar lagu ni.
ni untuk kau kawan. special for you friend :face19:



:95:merah untuk kau :a1:
:94:putih untuk aku :a1:
BUNGA ROS








:86: PELANGI :86:

No comments:

Post a Comment