السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

2/03/2012

♥ PELANGI ♥

animated gifs rainbows
:86:PELANGI
hari ni aku nak story serba sedikit tentang pelangi.
PELANGI ? haa! korang jangan tanya aku kenapa aku suka pelangi.
sebb aku tak ada jawapan utk itu. tapi bagi aku pelangi ni sangat indah.
dia berwarna-wrni. and paling penting at pelangi tu ada wrna fav aku! :face75:
wrna PURPLE :h:
bila kawan aku tnya gan aku :
member aku :bIHA,napa kau nak jadi pelangi?
aku :entah! mngkn sebb pelangi tu cantik kot??
member aku :hnya sebb dia cntik jee?
aku :entahla aku pon tak tahu
member aku :pelangi tu dtg dan pergi dengan begitu saje,so bererti kau
nak pergi dan dtg dlm idup seseorg sesuka hati kau la.
aku : "........................"
adalah sebbnya cuma aku tak pandi nak ckp lo..HAHA
btw, pelangi tu ad 7 wrna kan?
7 warna= 7 org kawan baek aku +7 org dlm family aku
salh satu sebb kot napa aku suka pelangi :D
ok see. ni aku and member2 aku jela kan.
soalanya: KLU DI BAGI PELUANG KORANG NAK JADI APA?
ni la soalan member2 aku.
Fashihah- aku nak jadi:56: POKOK :56:
Ainin- aku nak jadi :19:AIR :19:
Me- nak jadi :86:PELANGI :86:
Faseha- aku nak jadi :87:AWAN :85:
Anis- aku nak jadi BULAN
gmbr2 ni semua ad :56::87::86::19:
cuma bulan je tak ada sebb bulan time mlm jee :face56:

animated gifs rainbows
pokok ad,hujan(air) ad,awan ad, pelangi pon ada:face39:



Cantiknya bila melihat pelangi, yang warna asalnya adalah dari matahari
Yang merealisasikan tujuh warna-warna yang indah itu , adalah selepas datangnya hujan.
Pelangi, adalah di antara kerja-kerja Ilahi Yang Pencipta yang begitu menakjubkan.
Celupan warna Ilahi pada susuk-susuk Mukmin yang begitu mengagumkan.
Apakah ada celupan yang lebih baik dari celupan Allah?
Sibghah Allah maksudnya celupan Allah...








No comments:

Post a Comment