السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/16/2012

i'm sorry friend :'(



YA ALLAH ! :'( apa pulak kali ni ? :'(
kenapa jadi mcm ni ? salah aku ke ? yew slah aku . semua ni berpunca dari aku ke.
ye, ni mesti berpunca dari aku. tapi apa ? apa yg kau dah buat biha ?
kenapa , kenapa , kenpa ? kenp stiap tahun mesti ad perkra ni berlaku.
KENAPA ?! :'( seriously , aku dah penat .
since aku darjah 1 until now . boleh dikata kan every year mesti ad perkara ni berlaku.
tapi kenapa aku yg kena ? aku dah tak kuat YA ALLAH :'(
Ya ALLAH ampun kan dosa aku Ya ALLAH . knp aku jahat sngt ?!
kenapa aku buat kawan2 aku mcm ni . lepas sorang sorang pergi tingglkan aku.
aku mengaku aku bukn kawan yg baik . but i try tuk jadi kawan yg baik.
tapi mngkn ad silap yg aku dah buat tapi aku tak sedar .
i'm sorry kawan :'( i'm really2 sorrry kawan .
aku jahat . aku jahat kan ? :'( ye . aku memng jahat .
kekadang aku rasa idup tnpa kawan lagi best. tak ada gdh2 .
klu sakit pon diri sndri yg sakit. sekurng2nya kita tak sakitkan org lain.
tapi kenyaataan nya aku memng tak boleh hidup tanpa kawan.
sebb bagi aku kawan segalanya. tak kira di jaht atau baik . bagi aku semua kawn aku.
walaupon belkang mngkn kekdang aku ad terkutuk , tergumpat .
aku tak sengaja . tapi bila aku dah buat baru aku sedar .
jahatnya aku kutuk kawn sndri.
tapi apa boleh buat. semuanya dah berlaku.
well , tiada manusia yg perfect dlm dunia ni kan . 2 more days nak naik sekola.
masa makin cept . aku rasa sekrg juga aku nak angkt kaki belah dri sekola tu.
dah tak tahan nak duduk lma2 at situ. aku dah tak kuat ag .
tapi aku syg kan kwn2 aku. aku slalu pikir klu kwn2 aku tak ada .
mesti idup aku sunyi sngt . mcm mna klu la satu hari nty klu aku kena
tngglkan kwn2 aku. gan sapa aku nak bergurau ? gan sapa aku nak cerita prob aku ?
gan sapa aku nak ketawa , menangis ? gan sapa ag ?
klu la skrg aku boleh belah dari sekolah tu . memng aku akn belah.
dan tak balik2 wehh . bukn aku tak suka . bukan aku bnci .
tapi aku penat . aku dah tak kuat :'(
YA ALLAH ! ampuni dosa aku , ampuni dosa kawn2 ku .
dah berapa bnyk air mata aku mengalir kerana kawan . smpi kan dah abis air mta aku utk mereka. YA ALLAH , hnya pada mu tempat utk aku mengadu ketika ini .
kau kekal kan la hubungn kami . tapi klu memng sejak azali itu telah dirancng
buatku dan rakan2 ku . aku redha YA ALLAH :'(
thanks utk korang dah jadi kawan aku selama ni . maafkan ats perlakuan aku yg
kekadng menyakitkan hati . maafkan aku klu aku ad terkutuk ,
terngumpat korang .maafkan ats semua slh2 ku . aku cuma nak korg tahu .
aku syg korang walau apapon terjadi . sekian :'(

for u all , bye :
Thousands sorry wouldn't be enough,
Pretty words couldn't fix what have past,
But silence doesn't make any better,
Just hoping honesty will bring us back together.

I'm sorry for the hurt in your heart,
I'm sorry for making us apart,
And sorry for each of your tear,
That I couldn't see n hear.

I'm sorry for the words I've said,
I'm sorry for the jokes I've made,
And sorry for all the lies,
That erase all your smiles.

I'm sorry for the secrets I've kept,
I'm sorry for the details I neglect
And sorry for just being me,
That makes you feel lonely.


No comments:

Post a Comment