السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/16/2012

Cerita hari ini :D

aku suka gila natang ni . belikan aku satu wehh ;)

tangan aku gatal dah nak menaip ni . ngee ~ ;D
haa ! baru semangat nak menaip . maklum la blog dah lawa :P
*haha . perasan sendiri kan ? LALALA ~
post petang tadi. ada sesiapa baca tak ? eley , korang bukan nak bca story aku.
penat aku menaip smpi menitis air mata (sob2 :'( ) *aku tak tipu la wehh . haishh .
petang tadi tu . petang punya cerita la . now , i'm happy .
yes ! at luar memng aku kelihatan happy . tpi di dlm ni kerisauan melanda sudah .
btw , aku tahu ALLAH sedang menguji aku . bnda yg paling penting yg aku perlu buat skrg ni.
ialah BERDOA , BERTAWAKAL dan paling penting BERSABAR ;'D
jyeahhh ! hnya itu yg aku mampu lakukan saat ini .
okay , lupakan . now , kita nak happy2 jek :DD
aku berasa bngga+terharu la kan dapat meniru kerja kursus budak pandai .
hahaha . sorry , bukan meniru . tengok je ponn . XP
2 more days nak naik sekola .
MOOD : lazy +_+
haha . apa pon tak boleh . nak PMR tak boleh lazy2 tau biha ;)
hee ~ anyway , aku sbrnya tak ada idea nak ckap pasal apa.
aku main taip je pon . haha . rindu nak menaip wehh :')
*cehh, Kerja Kursus Geo and Sej yg menaip tu tak rajin pulak nak buat . XD
tadi kan aku makan MCD 2 kali . *bngga siot XP
first cikgu belanja then mak aku pulak yg belanja . haha. SERU gila .
SERU = SERONOK :D
okay , FACEBOOK dah membosan kan n_n
tapi bgs juga la . selama ni aku online paling cepat aku matikan 5 jam kott ?
O.o lama bukan ? bhahah ! tapi semua laman web soSIAL ni dah membosnkan.
*bagi aku lah .
tapi ada kebaikan nya juga . tak ada la aku online berjam2 .
lepas ni kau jela aku lyn BLOG ;D
suka lettuw. haha :P
aeh , pelik ar ? --' tetiba je aku baik balik gan dia .
klu tak keje dia asyik ckp bukn2 je at aku . erkk -,-
sakit hati wehh :x
actually , aku happy dapat baik balik gan kawan aku yg dlu.
yeahh ! SYUKUR ALHAMDULILAH ;D
yela , dah dpt baik gan kawan sorang . kawan yg lain pulak buat hal .
*sabar biha sabar :x
aeh2 ! aku jumpa at internet la Kerja Kursus Geo . yeah2 !
penat aku mencari . akhirnya jumpa juga . SYKUR ALHAMDULILAH :D
haha . semua bnda aku nak story kan .
saje je nak panjang kan ag cerita ni. biar korang penat baca :P *jaht gila aku
okay , now aku nak sambung buat keje . dada ;DD

No comments:

Post a Comment