السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

4/11/2012

congrate + good luck :D

hey , selamat pagi petang malam ;D
dahh lama aku tak update kan . so , rinduu aku tak ni ? HAHA .
sorrylah dah lama tak update . aku busy sangat la sangat.
today kan holiday ! so , aku luang kan la sedikit masa utk update.
walaupon sebenarnya banyak benda yg aku kena buat. alahai :'/
kalau ikutkan hati memang malas doe nak buat.
tapi kena rajinkan diri jugalah.
aku ingatkan lepas nasyid ni dahh boleh relax2 tau.
tapi tidak rupanya.selepas nasyid ni exam pk2 . seriously , penattt .
this week minggu exam pulak. so , memng aku busy la .
ni aku nak story what happen pada 9/4/2012 (isnin)
yeahh ! hari isnin aku tak ambik exam sebb pergi perfom at SMK SENGGARANG .
pertandingan nasyid looo . pape ponn bersyukur sngt la..
tak sia2 penat lelah kitaorg berlatih. meluangkan masa berjam2 di skolah.
sampai 2 weeks aku tak dtg tuisyen penat + balik lambat . ni la hasilnya.
memang kami tak dpt nak kalah kan sekolah SMK SYED ESA diorg memng the best!
lagi ponn diorg lelaki kitaorg ni girls . confirm arr diorg menangkan.
tapi tetap bersyukur la sebb dapat top 10 . :D kira okay lah tuu kan.
HAHA . congrate untuk semua :D

Congratulations Glitter Graphics
pape ponn doakan kami SMK CONVENT dapat jawab exam .
and dapat result gempak punya yoo ! HAHA :DD
ni untuk member aku yg sorang ni 24 hours busy .
dari hari isnin tak ambik exam lagii . hambik kau .
nty skali gus kau kena jwb exam bnyk2. i'm so pity with u .
pape ponn baca buku jgn tak bca buku tau. and GOOD LUCK ! ;D
aehh , mcm aku lahh. bila jwb exam mestii cm gituu . ngee :D
okay, silalah lihat gambar yg diambil oleh ainin sofia and nur fashihah.
gambar ni di ambil di dalam kereta ustazah . bye ! ;)

untung arrr AININ comel . *jeles woo :P

No comments:

Post a Comment