السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/07/2012

assalamualaikum guys.
and selamat malam. agak2 nya korang rindu aku tak?
rindu tak nak baca post aku? of course la rindu kann. dah lama gila kott aku tak post apa2.
haha. sorry guys. aku sangat2 busy. problem pon banyak.
tapi problem tuu aku buat nmpk tak nmpk jee. endah tak endah jee.
sebb bagi aku problem mcm ni dah selalu sngt berlaku. tak abis2 pasl kawan,kawan!
okay, boring -,- lama kelamaan aku jadi makin boring.
pulak tuu kita minta maaf bukan dpt keampuanan. malah dpt makian.
masyaALLAH sabar biha :) okay, today aku pnya post bukn nak cerita pasl bnda ni.
lagi pon tak penting laa bnda2 ni. kan2 ? ohh, now. kita story bnda2 lain laaaa.
ohh yeahh! terlupaa. semlm yeah smlm. ahad kann? aku pergi seminar at UTHM .
seronok?? errk, not bad. teacher yg mengajar semua best2. except science and bm.
zzZZZzzz -__- membosn kan . bagi aku subject paling best sejarah. yeahh! sejarah gan ckgu shiva kott?
kalau tak silap nama dia mcm tuu. haha. main pedal jeee.
blaaaa, blaaaa, blaaaa. tak ada cerita best kan snaa. yg bestnya dpt haruk gan member2 laa.
hahaa, dan yg paling best2 gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .
bila dpt jumpa member baik dari sekola lain. seriously , bestt.
okay, aku rindu gila at diorang :*
aku rindu kat hidayah, rindu kat intan, rindu at sharifah aliah diyanah and others.
aku jumpa sharifah aliah diyanah sempat laa berjabat tngn gan diaa.
hek2 , then timee balek aku dpt peluk,kiss and lepas kan rindu at hidayah.
serious, sngttt bahagiaaaaaaaaaaaaa. i miss u so much my friend. aehh, silap.
MY BEST FRIEND . :D :*
kiss? aehh , kiss at tudung laaa. jgn pikir lain hoiii . XD
tuu la story paling indah and bahagia at snaa ;)
and indah la juga bila dpt jumpa crush aku. kau sempat gilaa wehh.
tapi syg timee tuu kau ngah berbual gan girls. haha, makwe kau aehh? ohh okay -__-
aku tak jelly laaa. aku dah ada bf okayy. aku setia okay . haha ;)
just minat nak berkawan gan diaa jelaa. haha.
aehh, bf aku ni marah aku keee? ohh okay sorry :'(
seeee......... dia buat statuss, :(

" tak salah seorang lelaki peluk bantal dan menangis malam2 nie an ? "

okay sentapppp :'| pastuu tngh chat2 tetba offlinee. ag buat aku serba slhh.
aehh awk sorry laaa. sya ad buat slh ae? kalau ada sorry tau.
okay, sbelm aku msk tidoo. seblum aku kemas buku. sebelm aku sambung buat hw,
haishh, mcm2 aku kena buat nii. jam dah menunjukkn kul 1 pagi hoii.
haha. okay la guys. byee. my mum ponn dah bising so tidor. good night ;)


No comments:

Post a Comment