السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/25/2012

ceritaa hari ini :D

OHHHH YEAHHHHHHHHHH ;D
exam habis wooo ~ ehh , wait !
sapa kata exam dh abis? ni haa budk2 ni nk buat exam sej balek.
alaaaa, korg ni. tak bgi aku bernafs betol laa.
baru nak pegang bendera upanya mash ada ag paper. huhhh :<
esok kelas tambahan. okay, lepas kelas merayap jommm ~
kita pergi merayap at mall dpn skola kita tu then baru balik.
haha. tapi aku sure pnya mesti adaa budak yg akn balik kels tmbhn.
kuar jee dari gate dia pnya destinasi ke carrefour or square one.
tak ponn mcd atau tutti fruitti . confirm pnyaa. pastu date gan pakwe.
haha. dahh biasa sngt dahh. pastu pergi sna bersepah2 dak skola aku.
aehh , tahu takk. dengn secara tak sengajaa aku rasa mcm nak buat kerja gilaa.
tahu tak apa diaa? okay klu pergi skolaa kan memng tak sah klu tak nmpk bas.
then tetiba muncul idea gilaa aku nak stay at skolaa. pastu naik bas.
tukar2 bas. smpi laa bas kee skola aku tu balik. haha. okay. kerja gila kan?
sangat gilaa. pastu aku ckp gan member2 aku. klu bas tuu tak balik ke skola kita balk.
haha. tak mesal kena jalan kaki balek skolaa. bhaha ! suka buat kerja gilaa kan?
aehh, belum buat ag. plan jeee ponn. xD
aku kan dah dapat la beberapa paper. and syukur alhamdulilah markah bole la.
memuaskan. walaupn tak baik mana. yg pasti tak ada A .
markh semua 70 something and 60 something.
belum dpt paper smua laa. tapi yg paling mengejutkan bilaa aku dpt paper 1 math.
aku hnya salah 9 ? haha. serious tak percya. sebb aku rasa paper math aku
hancurss. memng semua org kata math paper 1 senang.
dn disebbkan senang tuu la aku jwb exam math main2. aku dpt paper.
aku jawb2. pastuu main2 laaa. memekak laa. pikir bnda lain yg tak ada
kaitan gan kertas math. pastu tngk jamm eley, baru kul bape.
berlagak mcm ni laa. then tngk2 semua pngws dh kuar rehat.
okay. mengelabah mash berbels soalan ag aku tak jwb. apa ag.
jawb asal dpt jwpnnya jee aku bulat. dn disebb tuu laa.
soalan yg paling2 senang. adik aku pnya standart pon aku bole salah.
kan selalu klu exam soalan number 1-5,6,7 mesti senang kann.
okay soalan tu memng seng gilaa. dn disebb kan senang laa .
aku soalan no 1-5 semua salah. peacee ^.^
pastuu cikgu aku discuss soaln tuu. aku laa kena pukul MANJA gan ckgu.
sebb soalan yg senang ponn bole salah. kalau tak dh dpt 3o lbh tau.
okay , pasni aku jnji tak buat mcm tuu ag . ;D
tadi an exam science kann . ohh sedih laa :'<
soalan memng senang tapi aku bnyk fokus at f3 .
tapi f3 kuar seciput jee. haktuihhhh betol laa. >.<
okay , reda sahaja. past is past right ? :D
ohh yeahh , pasni i will miss u :'(
dah tak dpt text gan dia, phone dia mama dah ambik.
sunyi laa phone aku pas ni . :'<
yelaa , dpt last mesej dari dia tadi ponn dh mula rindu dia.
hahaha, *ngada2 laa kau ni bhah. -.-
kita an dah baik gan adik kitaa. hari tu kita lwn poke2  dia bnyk kali.
cara dia mengharp kita tegur dia. tapi kita uat bodo jee.
then , smlm dia wish goodnight at kitaa. akhirnyaaaa . . . .
haha. tu yg aku tnggu tnggu selama ni. rndu aku lettuw :P
hahaha. okayy-2 ;D silaa senyumm :)


DSC05228.jpg DSC05228
                                        
 ni gambar aku msa nak pergi tuisyen.
baju kurung biru 


ciri2 pelajar cemerlang . contohi laa saya.
buku diatas mejaa. tngn kanan pegng pensel .
tngn kiri pegang phonee . ;)

nk tahu aku sukaa wrna pa?
tngk jee la pensel yg aku pegng tuu.
wrna purple kan? tht's mean aku memng budk gilaa gan wrna purple.
and smua org tahu tuuu . kau tak tahu ?kesian. kuno upanya :P *jokee maa

keje gilaa bosan . nilaa keje aku at tuisyen tadi .




bnyk ag gmbr budk2 ni .  haha. tapi mls nak upload.
sekian . byee :P

No comments:

Post a Comment