السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/23/2012

: )


2 days moree. then , holidayyyyyyyyyyyyyyy ! yeahhh! ;D
tapi aku masih belum cutii. sob sob sob :'(
sabtu , isnin and selasa kelas tambahan .
hari ahad pulakkk kena pergi wedding .
nak pergi klang kee kota tinggi ?
nak ikut mak kee ayah ? mana yg best ae ?
nak pergi gan kakak2 aku kee atau pergi gan abg and adik aku.
haishh . duduk umah je laaa . :p
tak yah ikut diorg laa. tapi duduk umah boring kann ?
mana2 jee laa yg aku rasa best aku pergi lorh ;)
tadi exam agama and kh . gilaa cool aku jwb . rileks jee .
lepas tuu jwb asal boleh jee. haha. mak aku kata result teruk.
duduk rumah and study. no moree facebook. confirm .
ohh , okay mak. tapi bgi kredit at bihaa tau.
nty bihaa bukn setkt bolee berfb bermesj ponn bole. hehe. ;p
tadi budak2 kelas lain entah sapa2 jee la kan.
jumpaa aku hey korang jomm keluar 30 haribuln ni.
then member aku ponn ajak keluar.
kali ni biar aku pulak yg ajak. hey korang jom duk umah stdy :P
haha . nak tak ? korang klu kuar. klu tak pergi bpmall mesti square one and carrefour.
tak boring kee ? aku ponn dah bosan tngk tmpt2 tuu .
cubaa ajak pergi wet world kee, best jugaa. haha ;p
tngk laa klu aku ada transport aku join aehh korang . ;)
smlm kaan ada mesej masuk . mulaa dari fakrul .ohh , okay, mmpui tak lyn. -,-
layan diaa ni otak aku ponn boleh sewel. entah pape.
pastuu mesej masuk ag 'adik' ?nama adik at screen tuu .
fuhh , mati2 aku ingt adik si fakriz hantar mesej. upanya org lain.
haha. patah seribuu woooo :P
tadi at tuisyen tak bolee blaa. nak duduk at sblh aku pon takt kee?
budk2 laki lain klu duduk selambaa jee main duduk .
yg korang berdua ni pulak berebuat tak nak duduk sblh aku. haha.
tak apa aku fhm. korang skolaa smua lelaki kann? tk biasa duk sblh permpuan.
haha, pakal kau comel wehh. seriously , first timee korg masuk .
mati2 aku ingt korg slh masuk kels.
badn mcm budk drjh 3. upsr ponn tk pass aku rsa.
adik aku ponn aku rsa lbh tnggi dari kau. haha ;D
tak apa laa. kau boleh jadi adik aku. nama kita pon N , N kan. haha :p
haaaaaa , adik aku yg ag sorang tuu pon . tapi dia ni besar sikit laa dari kau :P
yg pasti dia ag comel dari kau. haha.
tadi time kau buat mukaa and rambut mcm tuu,
melting woo. haha :P *gurau jee, tkkn laa adik sma umo kott ~ ckup laa si zul sorg .
tuu pon degil nak mampui -,- mcm nak lempar sandal at kau dik.
tapi kau sntiasa bagi apa yg akak minta and tolong akak.
haha. duit ponn. tu pn akak kena bayr 2 kali ganda gan kau,
bafakk mata duitan budak ni . tak cukp semua duit dia kebs dlm umah. haha,



ni dia Muhammad Zulhilmie bin Mohd Ismail .
comel kan ? hensem kan ? well , tngk laa akak dia sapa.
aehh , tngk akak dia yg nabihah tu bukn shafiqah and aqilah haha :P
budak ni skolaa tadika dah pndi bercinta cintonn ,
wooo ~ ni tak bole jadi . aku ponn bercinta form tau.
ish2 , budk ni . ;p

aku kan aku kan bosan tau tadi .
so , aku mengedit gmbr. asal bolehh jee. haha. see see .
kau ckp buruk aku sumbat kau dlm tong smph . haha :P


okayy tak jadi laa sumbat korg dlm tong smph klu korg ckp buruk .
sebb memng buruk ponn. aku tak pndi editt laa.
ckgu asyk ajr buat laman webb jee. form4 and 5 belajar photoshop.
tak aci wooo ~ sebb tu aku tak berpa nk reti loo xD
byee : P




No comments:

Post a Comment