السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/11/2012

Good Luck :)

hey korang ! kembali mengupdatee :D
haha. good news , good news !! alhamdulilah kami semua dah berbaik.
tapi tak adalah berita baik sangt bagi aku. sebb kita dah tak rpt mcm dlu.
dan aku yg dlm dilema. ni kawan gan sna kee. gan situu kee.
pape pon aku harp semuanya baik2 sahaje :)
minggu ni boleh dikatakn staright laa aku stay at skola smpi kul 6.
study nya kejap. pastu haruk gan member2 .
bnda yang paling sngl laa yg kitaorg buat. lepak at bus stop.
pastu tngk org lalu lalang berjam2. haha. seriously, mcm org apa jee !
tu yang tngah lepak2 jumpa crush aku . hey ! tak boleh blaa.
haha. tak payah nak crush sngt laa. aku dah tawr hati gan kau,
acehhh! aku dah tak suka at kau sejak aku jth tngga dpn kau.
haha, bengang :| okay, lupa kan -,-
malam tadi kann ada org gila call aku. bengang gilaa kot.
dah la aku ngantuk pastu kacau aku tido. kau jgn baby sngt laa wehh?
nak kenl ponn esok2 pagi kan mash ada. knp msti pkul 3 pagi.
kau waras kee takk haa? aku kalau knl sapa kau memng makn tapak ar kan.
haha. 3 minggu ni minggu exam right ? :)
btw , GOOD LUCK tau untuk semua. bca bku jgn tak bca bku.


ramai suruh aku update blog mcm dulu .
hey korang . aku bukn tak mahu update blog mcm dlu .
tapi aku terpksa kurang kan update blog ni .
mengadap blog ni berjam2 tau. ingt senang kee.
pikir ayat lagi. tolong bagi ayat laaa . haha :P
aku akan always update blog after PMR okay ? :)
promise !! :D
and sorry juga aku tak dpt nak bls semua komen korg at shoutbox.
thanks utk semua sokongn korang. and thanks utk semua pujian yg diberikan :D
tngk ni funny exam :
okay memng siot . haha :P


sngl -,- haha.
aehh , ada org ajak aku date ? haha. mengedik jee si doremon ni.
dah ada awek tuu buat la cara dah ada awek :P
awek hang marahh akk tak tahu ye dik. just ckp pdn mukaa jee :P
okay laa korang. aku nak layan si gedik ni and nak study .
lagi skli aku nak ckp GOODLUCK at korang. and doakan aku yew tuk exam mid year ni.
aku ponn akan doakan korang.

image201205110008-1.jpg image201205110008-1

No comments:

Post a Comment