السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/31/2012

hey, asalamualaikum semuaa Monkey Emoticons
apa macam cuti korang ? best ? seronok ?
bgslaaa kalau cuti korang best,seronok. aku tumpang gembira.
walaupon cuti aku sngt membosankan kena duduk rumah jeee Monkey Emoticon
kesian kan? sangat kesian . tak apa tinggl 3 hari jee . then aku bole pergi jalan2.
ohhhh , yeahhhhhhh ! Monkey Icons
haha, benda paling best apabila dapat dngr suara si comel.
haha si comel ? okay tak boleh blaaaa ~ Monkey Emoticon
aku pnggil dia comel sbb suara dia, perangai dia, mukaa dia sngt comel.
tapi tak jambu ok. first time kot aku jumpa and dngr suara lelaki mcm ni.
klu tak selama ni call member2 aku masing2 suara ehem2. sakit telinga laa dngr. Monkey Icon
aku kalau boleh setiap hari nak dngr suara dia walaupon tak dpt tngk mukaa.
dngr suara ponn jadilahh . hehe. tapi msalahnya aku bukn kaya kan.
nty bil melambuk aku jugaa yg kena. memang laa mak aku tak marah.
tapi aku sbagai anak kesian laa kan. lbh baik aku suh mak aku blikan aku baju elmo k,
drpda mak aku kena bayr beratus2 duit telefon je. hehe.
sbnrnya kan aku memang rindu at dia. sangat rindu. Monkey Emoticons
tadi dia nak chat gan aku. tapi aku yg paksa dia tidur. bukn apa.
dia tak sihat . ag pon dia penat. hari ni mcm2 dia buat kan.
so , aku kesian laa at dia. aku suruh dia tido. btw, semoga cept sembuh yaah my superman Monkey Icon
nanti dah sihat boleh kita chat sesama, mesej sesama ok Monkey Winks
aku rindu the moment. bila aku and kawn2 aku online sesama pkul 1 smpi 4 pagi.
pastu kitaorg haruk at fb. pagi tuu uat fb mcm milik kitaorg jee.
tmpt kitaorg jee. rndu timee tu . sngt rindu Monkey Winks
tapi aku tahu semua tu tk kan berulang lagi. leps ap yg dh jadi .
gan serta merta semuanya berubah. ok sngt tak percya.
tapi itulah kenyataanya . haha. ok mls nak cerita psl bnda alah ni.
okay, aku tido dlu. korang pon pergi tido okay . Monkey Icons Yoyo
smmoga hari esk lebh baik dari hari ni. InsyaALLAH . Monkey Icon

*Monkey Emoticons edapnya monyet ni mkn lollipop. Luqman Hakim Azam lollipop sya jgn lupa :D

No comments:

Post a Comment