السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/03/2012

i love you , you love me ? *tk ad kaitn -.-

hey , asslamualakum semuaaaaaaaaaaa ;D
korang apa khabar ? sihat ? aku disni sntiasa sihat dn happy slalu ;D
dah 1 , 2 hari aku tak updatee kan ? yeahh . a little bit busy .
*ohh my english xD
haha . penat wooooooooo hari ni . serious penat tpi happy.
happy melayan semua family , dpt jumpa semua family .
jumpa cousin . haha. seronok laa .
and seronok jugaa melayan birthday boy . haha xD
siapakah dia birthday boy ? okay , nty aku storyy aehh :)
tengh hari ag kitaorg dh otw balik kampung. ambk my mum katanya.
aku pon tak thu asl bertolak awl2 sedngakn mak aku msh at kl .
lagi pon dari umah aku nak ke kg buknnya lama pon . 1 jam jee pn .
kitaorg smpi segamat dlm pkul 1.45 ? tapi stop at petronas dlu . smbhyng japp.
sbb abg aku kata kita bukn nak balik kampung terus. ok layan ~
dia kata balik awl2 buknnya bole uat apa bosan , pans pulakk tu.
errk , bnykk bunyi sehh dia ni -.-act , memang membosan kan laa. haha .
tahu tak smpi jee at bndar segamat . abg aku pusing2 .
mcm jalan2 cri makan laa senang citer . leps tuu tembus jln yg sma dkt 2,3 kli.
kitaorg at dlm kereta ni memng dah panas jee tngk dia.
katanya sajee nak tngk jalan. katanya laa.
memandangkan money kitaorg pon mcm dh kering .
dia kata kita makan bilaa keadaan memaksa. seperti slh seorg pengsan.
pehhh , aku tngh lapar. boleh pulakk ckp cm gittu .
tapi memng tol laa duit kitaorg dh habs. mana tak nya.
mlm smlm beli kfc, big apple , coolblog. dh tahu duit tak ada.
makin beli mcm2. haishh, maklum laa 1 week duk umah .
duit tak luak kan . so time tu laa nak hbs kan duit. memng hbs tol2 ckp kau.
then , ambik danish . dlm pkul 5 lbh baru kitaorg smpi kg .
mcm jauhh jee. sdngkan dkt jee pon kan . haha .
tmpt yg pertma aku cari bilaa msk umah ialah katil .
dn tidooooooo smpi laa maghrib. haha. kepenatn duk dlm kereta bhai.
leps maghrib kitaorg semua siap2 pergi ke labis. umah makcik aku.
dekat situu la kitaorg berkumpul rmi2. melawat pakcik aku yg tngh sakit.
semoga pakcik cpt sembuhh yee :') and semogaa jari abg sedara aku yg puts tuu cpt baik.
alololo , kecian. buah durian pnya sal smpi jari hmpr puts kena pisau. woo ~ :o
HAHA. pastu dudk laa at situu rmi2 . yang tak bole bla abg sedara aku ckp
gan sedara aku yg permpuan. timee tu abg sedara aku ngah mkn au .
sedara permpuan : tak nak jemput makn kee
abg sedara : mshlhnya skrg kau cun kee? nak kena jemput kau mkn. haha
hahaha. kuang ajar gilaa ayt dia. da tu tetba ad org hantr mesej .
loo , mati2 aku ingt pkwe aku sebb tadi aku ad msej dia.
rupanya ex aku. haha. kau ni aku hantr mesej dh 3 hari lps.
baru hari ni kau nak reply ? podaaaaaaaaaaaaa -___-
tapi disbbkn rasa ingin membls mesej dia tuu. aku pon reply ar .
dan aku memng yakin dan pasti kitaorg mesej tak kan smpi 10 msej .
dia akan kata "ok bye" haha. seperti yg aku jangkaa memang betol ponn .
brrr ~ bosan gilaaa msej gan kau. x) pukul 11 lbh kitaorg balik BP .



danish yg comel ag cutee ag hensem tu yg baju biru , haha,
rinduu doe budak ni xD


yeahh , rndu jugaa budk ni .qistina dia ni adk danish.
sejak diorg pindh KL dh jarang jmpee woo :')
smlm laa dpt jumpaa si comel nii :D


sopannya anak dara duduk. haha. kdiam -.-
kakak aku la ni yg ambk gmbr . :|



BIRTHDAY BOYY ;D



HAPPY BIRTHDAY TO YOU , HAPPY BIRTHDAY TO MOHD ZULFAKRIZ.
HAPPY BIRTHDAY TO YOUUUUUUUUUU !!
ohhh yeahh , hari ni 3.6 birthday adk aku. adk laa sngt -.-
nopee , abg. haha. happy birthday fakriz tuk kali yg ke-16 . bukn ke-7 ok ? :)
smlm aku smpi umah jee budak ni call aku. tahu tak sepnjng dia call tu.
dia ayk ketawa jee. dlm hati *dh kenapaa budk ni*
pastuu dia pnya suka dpt kena kan aku, dpt buli aku, dpt kalah kan aku,
dpt buat aku bengng. okkfineeeeee.
mentang2 hari ni birthday dia suka hati dia jee buat aku mcm tuu.
haha, tak apa dik . tak apa. sakit hati . MEMANG .
tapi bilaa dngr suara dia aku happy.
happy sbb asyk dngr dia ketawa and dngr suara dia yg sngt ceria tuu.
btw , semogaa pnjng umo , murah rezaki , dpt result baik and bersma org yg tersyg.
jgn lupa solat , and tolong sngt jgn buli akak ag. haha :P
thanks a lott. sebb selma ni adk slalu temankan akak.
hari tu aku buli dia suh dia temnkan aku buat kerjaa.
haha. pakwe aku dia dh penat sngt so aku kesian at pakwe aku. aku buli adk aku xP
then stiap hari main mesej gan akak at fb.
adk tak bosan kee haa? tiap hari mesej gan akak.
brr, akak bosan layn adk tahu :P haha, *k jokeee
thnks laa utk semuanyaa. utk semua gelaran yg adk bgi at akak -.-
akak suka SANGAT dear . erkkk >.<
haha. nty akk belnja adk mcd okay. nak sngt mcd kann. ok akak belnjaa. :)

*bising nyaa mereka disblh ni. ada pertnding sepak takraw. mls nak pergi tngk.
walaupn bersebelhn jee pnn*
haha. pnjng nyaa aku update hari ni. okay , pent taip pepanjng.
korg ponn bukn nak bca sngt kan. haha .ok byee :D



No comments:

Post a Comment