السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/22/2012

saya rasa saya okay ;D

hari ini aku membwa berita guruk . bad news maaa ;'D
bad news bagi aku bukn bgi korang laa :P
aku bukan angin yg sentiasa membwa berita gembiraa.
walaupn aku tak bole jadi seperti angin yg slalu membwa berita gembira.
tp aku nak jadi org yg slalu gembirakan org lain walupn sndri terlukaa.
yeahh! kebhagian org lain lbh penting :'D
dan aku paling tak sukaa bahagia ats penderitaan org lain.
hey tahu takk ! semlm kannn . . . :'(
haha . tak laa smlm hari paling BAHAGIA buat aku :P
*nmpk tak aku mengedog at situu. haha. XD
semlm kann aku ponteng tuisyennn. sbb aku nak stdy. rajin tak?
puihhh laaaa ~ hahaha . bihaa rajin ? runtuh sekolaa convent :p
baca buku smbil menahan sakit ckp kau. pehhh ~
pastu tengah2 baca buku menagis. haha. kau ok kee tak bihaa? XD
then . mesej masuk . *phone aku pekak tak ada sound*
haha. yang mesej masuk tulaa baru betul2 aku nagis.
sampai buku aku tak bsah ponn. katil jee yg basahh :p
gua kuat laa ! gua kan superwoman :P
gua tak nagis laa bro. gua cumaa sedih jee dngr cerita lu tuu.
*bahasa mcm budak tk pergi skola mcm tuu laa.
yelaa aku bukn mcm superman . gebing :P. apa yg si kecik tuu pnya agu.
*aku buknlah superman aku jugaa bisa nagis bila kekasih hatiku
pergi meninggalkan aku. . . . (sambung sndri bro :P )
secara tidak sengaja aku menyanyi lagu ni tadi timee exam.
aku pon tak tahu knp. sedngkan aku dri skolaa rndah tak penah suka
lagu superman tuu. serious. :x ohh lupa otk aku tak betol sngt.
yelaa bnda semua ni berlaku dlm masa satu mlm.
terpaksa menahan sakit gan exam lagi gan problem pulak gan dia and mereka.
kesian kan aku ? :( *aku tak mnta simpati at kau laa :p
ohh , bak kata pepatah 'dah jatuh ditimba tngga pulak tuu'
aehh ? mcm tuu kee pepatah nya. haha. suka hati aku laa :p
tahu tak stiap kali dia antar msej 'awk . .. , ' atau 'syg . . . . '
bila dia buat mcm tu bnda tuu laa aku tkt. sebb takut tetba dia kata.
'hey awk kita clash' 'hey awk kita tak syg awk' 'hey awk kita tksa tngglkan awk'
tapi mlm tadi bnda yg aku tkt laa jadi. fuhh, sedih gilaaa .
heyy tak aku happy sbnrnya. haha :'D
tapi bukan ayt tuu aku dpt. tpi tett tettt tettt.
haha . rileks laa biha kuat maa. kann ? paling2 pn mata aku bengkak jee. :p
yelaa . kita tak sakit hati pon gan awk. kita tak marah pon gan awk.
kita tak slh kan awk pon. kita tahu awk tak slh .
seriouss. tpi kita tak tahu knp kita sedih sngt. sorry .
tapi kita tak puas hati sbb awk tak cerita habis, hey ! awk ingt ni ringksan aeh.
ringkasan ponn panjang enck abg :P nak tahu fullstory. aeh2 ;)
*penat den buat muka comel tuu klu tak dpt tak thu laa. haha ;p

Photo-0236.jpg Photo-0236


*aku ambik dari album mama gmbr2 ni.
mama bihaa pinjm pic yee. hehe. love u laa ;) 


No comments:

Post a Comment