السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/26/2012

hey, apa macam budak convent tadi ? seronok tak ?
haha . gilaa kau tak seronok hari ni hari terbuka.
nak bagi tahu ni. tapi korang jangan jeles tau .
aku kan special edition pnya. tadi aku pnya shift pkul 9.10 - 10.50
wahh . tired wooo. berdiri berjam2. dh la kelas tu tak laku.
ibu bapa yg dtg tak smpi 5 org laa yg pasti. dua kelas tuu.
dalam satu kelas ada dua kelas. kecuali kelas aku la hehe .
pastu dah abis jaga kan wooo merdeka. cepat2 naik at block aku.
rupa-rupanya time tu ayah aku ngah jumpa cikgu. spoil betol.
dlm hati *menyesal aku naik awal2 tadi -.-*
nak tak nak kena la duduk juga sebelah ayah aku. haha.
datang2 gan pegng blazer buat muka suci.
yelaa. ayh aku ckp gan ckgu aku main komputer je. yela2. -,-
lepas je ayh aku balik. tak smpi 5 minit mak aku pulak dtg.
haha. nmpak tak ? special nya aku ? :P
mak aku dtg an aku ckp 'mak ayh dah dtg la . mak balik la skola mak sna.
tu haa rmi ibubapa tnggu mak tu' hahaha.
dia tak nak balik. nak juga jumpa cikgu aku tu. yelah2.
ckgu aku kan ckp aku kadng2 buat muka blurr.
pastu an ckgu ckp aku rajin. hantar kerja yg dibagi.
hahaha?? ckgu jujur la saya ckp ni.
buku latihan yg wrna purple tu sya bukak pon tak lagi.
semua org dh nk abis buat buku tu tpi buku saya suci ag bersih. hehe :P
lepas balik skola mak aku ajak pergi square one . cri present tuk my sister.
yela merajuk birthday dia tak ada pape. aku laa yg doe cri kan hadiah tuk dia.
semata2 tu je . pergi sna cri kan adiah tuk dia. aku balik umah dh la pent.
dia balik2 skola je kan marah aku . okayyyy ????? *troll face*
pastu petang aku ngah syok2 main game at dlm bilik smbil dngr lagu.
dia dtg lagi cri pasal . mcm baik kan ? pastu aku nak tngk tv .
baru nak pegang remote tu dia suh aku charge an phone dia.
tadi dia nak pergi tuisyen dia suh aku cri kan baju aku dia nak pki.
hey ! nak paki bju org. cri sndri boleh kann?
pastu suruh aku basuh kan baju dia. ee, menyirap syakk.
aku tak kisah tau klu dia tu tak suka membebel,memkak,
pastu marh2 org. cri pasl gan org. ni kerja dia asyik nak marah org,cri pasl.
membebel. aduiii, sakit telinga + sakit hatii .
"kalau la aku tahu tadi aku bgi je hadiah bom biar meletup"
erkk . sakit hati tahu. :\ *sabar biha sabar . cool maa :D
okay2. lupakan . btw , hari ni birthday my younger brother .
MUHAMMAD ZULHILMI BIN MOHD ISMAIL

MAY ALLAH BLESS YOU ALWAYS , ADIK :) 
haaa, selamt ulang tahun tuk kali ke-10
budak ni anak manjaa :P 
aku tak wish dia pon . tapi aku bgi tahu dia 'amy, hafiz ckp happy birthday at amy'
dia 'ohhh terima kasih' hahaha. sorry la hafiz. dia ni kan memng sibuk main jee.
ckap gan dia pon smpi 2 kli baru dngr. cuba kalau abg iskandar dia tu .
heyy , laju jee. nmpk abg iskandar je mcm apa.
eley , puihh laa. mentang2 baik gan iskandar. 
iskandar tuu ex kakak aku . hehe. ;)

aku kesian laa at member aku . dia tak ad duit sebb dia kena bli kemeja.
dia budak hostel. duit dia tinggl 50 sen j tau? haishh . 
then klu tnya dah mkn lom. msti jwpn dia 'diet' sbnrnya duit dh habs.
ada member pon tak guna semua kedekut. alahai .
kejamnya member an. klu aku tak smpi hati la tngk member aku kelaparn.
ohh gan member sndri pon nak berkira. 
nahh hairil aku campk duit at kau. smbut tau :P 
tadi petang aku mesej gan hafiz . sedar tak sedar je sbnrnya laaa.
haha. tido smbil reply msej dia. hbt an ? kau adooo ? :P
pastu disbb kan abg aku doe memekak at luar aku pn kuar la bilik .
tak jadi nak tido. abg aku pnya pasl la ni. pastu hafiz pulak yg tido.
terus tak reply msej. haha. pon boleh la hafiz :P
ehh ? kau asl tweet je letak "a*g" ohh abg ehh? 
ecehh, nak t'muntah aku bca tweet kau
wehhh . boleh muntah hijau nii . bluekkkkkkkkkk . geli jee. :P 
ohh nty senang laa. dh biasa gelar an diri abg an? nty korg terus kahwin.
tak ada la jangkal sngt an ? hahaha :P wifi hari ni damn !
tak penh2 kau lembap. napa hari ni lembap wehh? alaa, sedih seh.
tadi ngah syok2 chat gan buncit and gemuk tahu. tngk gemuk dh offlinee .
dh laa dia tu phone jahanam . madah laa si fakriz ni. sorry la adk gemuk.
akk dah TERabaikan adik lorhh. sorry yeww. busy laaaa. KONON je tuu :P
tadi an ada org gilaa chat gan aku then taip nabihah <3 nizam irsyad .
panjang2 . smpi pnuh chatbox aku. ni zamil pnya kerjaa!!!! eeee. sush la ckp gan dia tu.
org kata FAKE RELAY pon tak mahu percya.
 kau klu dh kena tiup gan aku jatuh kau zamil :P
ehh ? hahahaha. dh la aku nak isi borang kebenrn pergi pahng .
then nak isi tunas gemilang tu pnya markah. haha. byee ;)

No comments:

Post a Comment