السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/25/2012

saya dan crush awk :)

haha ,yeahh . hari ini langsung tak belajar .
ni hasil daripada taklimat yg diberikan laa.
tak sia2 aku dngr taklimat tu smpi kul 9 lbh. haha :P
haha okay semlm abg faris n kak suraya kahwin ag.
aku tak ambk gmbr pengantin pon.
sebb time tuu kitaorg balik homestay and tidoooooo .
hahaha. bio , bio , bio :P
tadi time reht member aku bgi ahu aku.
'ehh biha kau tahu tak adik yg kau buat relay tu. budk tu kegilaan rmi dak tms.
rmi kot suka at dia. "
aku . haha serious ? okayyyy :D dia memng comel.
tak hairan klu rmi suka dia. untung arr :P
okay malas nak bebel pepanjang . tired wo . nah aku bgi korng tngk gmbr. :)

                                           
Photo-04441.jpg

terbukti saya memng rajin laa buncit . :P
act , buat bnda tu cuma nak dpt pin yg ad rm5 . 
dh dpt bnda alah tu terus blahh . hahaha. klu bole nak a,bk ag satu.
biar dpt rm10 . boleh buat tpp. nmpk tak permainan dia tuu ? :P

Photo-04441.jpg

untung ar kitaorg buat keje . yg kakak aku sorg ni. 
keje nya ambk gmbr. mentang2 birthday dia. alah. KONON. :p

Photo-04441.jpg

alololo, cntik sehh . pandai biha edit ., eh ? haha :P

Photo-04441.jpg

konon cntik lettu. haha. kaka spa enta? eh kakk sapa tuu? :P
aku gan phone tak dpt dipish kn la wehh :p

Photo-04401.jpg Photo-04401

Photo-04381.jpg Photo-04381

Photo-04321.jpg Photo-04321

nahh , ni crush awk hafiz . comel an ? mcm saya :P 

Photo-04311.jpg Photo-04311

saya dan crush awk :)
okay , sya dh tunaikan permintaan awk . 

ehh , dh puas tngk gmbr an ? bayar ar ? :P
hehe. gurau2. okay2 , aku doakan pergaduhan yg berlaku antra budk senior and
sapa2 yg berkenaan laa. cpt2 laa berbaik ye :)
tak yah nak ungkit bnda yg leps. past is past. 
ag pon dh terjadi an. tak ada sapa jahat .
semua org baik dlm dunia. yg jahat boleh berubah menjadi baik.
dan baik tetap kekal kan identiti anda yg baik tu. ok  ? :)
esok hari terbuka. pn. quek ckp baik2 je eh tntg saya.
nty sya belanja icream. haha. 
sepnjng 15 tahun ni. memng kebnykkn ckgu bila time hari terbuka.
akan kata mcm ni 'nabihah ni baik,dngr kata, hormat guru, buat keje n blaa2'
hahaha. untung kan ? :P munafikfikfifk betol laa.
ok bye ;)

No comments:

Post a Comment