السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/18/2012

jgn slh fhm :)


okay penatttttttttttttttttttttttttttt -____-
berjam-jam edit blog akhirnya siap jugaa. haktuihh betol.
tolong laa jgn hack lagi. penat den nak mengedit balik . ;<
ohh yeahh ! esok ada sukantara so esk hnya belajar lepas rehat.
tpi yg tak best nyaa kena lari . paling tak suka larii :(
tadi kat sekola. aku smpi sekolaa je belum sempat letak beg.
masing2 tnya 'eh2, smlm kau jmpe sapa haa?'
erkkk . kira smlm korng nmpk aku la kann? buknnya nk temnkan aku pi sna.
aku gan berat hati pon terpksa pergi. kerja punya pasal.
okay , jangan salah fhm . semlm aku sbnrnya smpi tuisyen then naik ats.
masuk kelas. tetiba dpt msej dari 'MEMBER' aku dia minta aku pergi datran.
dia nak kerja kursus tu. so , nak tak nak aku terpksa turun bawah, menyeberang jaln.
dn jumpa dia. walupn sbnrnya aku memng tak nak pergi.
dn aku tahu rmi budak tuisyen memerhatikan aku. tu aku sngt tahu.
nak dekat 10 kli tahu aku pikir nak pergi ke tak?!
dh la dia tak mahu dtg tmpt tuisyen tu. ktanya takt kantoi sbb dia tak pi tuisyen.
kebetulan memng pegetua tu pn ada gan budk2 kelas aku.
dn slh satu sbb aku tak nak pergi sbb ad budak2 kelas aku.
dah laa smpi2 je tuisyen kena ejek gan si mirul tu. ehh! aku tk berslh pn :/
aku ni lngsng tak pernh jmpe or ftf gan budk lelaki.
dah tu keadaan yg memaksa aku utk buat mcm tuu.
dengan bert hati nya aku pergi. mengadap muka dia.
dia ni rmi yg member2 aku 'MINAT' smpi nak buat muka gan aku.
hnya sebb aku baik gan dia ni. haha. member weh member.
tak ada pape pon gan dia. haha. ok yg tak boleh blaa.
member aku 'weh sbnrnya aku tuisyen math buknnya tngk ckgu tett ajr
tapi aku tngk muka dia' okayyyyyyyyyy -.-? ?? hahaha!!
serious lawak. okay, aku mengaku dia memng smart.
yeahh , dia memng smart laa yg pasti. dia pki apa pon memng smart.
cara dia memng smart. btw, dia penh la jadi crush aku.
tapi now dh tak minat la. serious, tak minat dh. sbb aku tetp akn syg dia je.
hehe. jujur ni. erkk? haha . ;D
smlm aku jumpa dia buknnya dia nak dtg at aku.
dia nak jugaa aku jln pi tmpt dia yg ngah posing baik pnyaa. aduyaii.
tapi time aku jumpa dia aku rasa biasa je.
tak rasa pon mcm aku suka at dia ke. mint dia ke.
fall in love at dia ke. haha. tak ada la beb. korng nak korng ambk ehh ;)
dia pon singlee tu . masih mencari katanya.
tapi sometimes penat jugaa layn dia ni. buat aku jadi gilaaa tahu -.-
pastu an member aku siap tnya tadi. 'smlm kau jmpe sapa?nak kta hafiz, hafiz
at skudai?' aduyaiii. ni ag sorang -__- dh nmpk an dia pki t-shirt skolaa tett.
masih tnya ag. enth sejak bila hafiz bersekolah at situu wehh.
kalau hafiz skola at situ dh confirm! hari2 aku pnteng tuisyen.
bhahaha! ye yoo oo je dia ni :P
act, dia budak hoastel at situ. so keje kursus ni memerlukan kita kluar.
aku kesian at dia aku bgi la dia pinjam kerja kursus aku. leps tu biha ni pndi sngt.
dia tak copy pon kerja kursus nya masuk at komputer. nak dpt balik pendrive tu.
entah bilaaa. aduyaii . sengal kuasa 3 . hahaha xD
dah , aku tak ada pape gan dia. tu the first and the last aku uat mcm tu.
lepas ni no way. haha. tadi budak form3 n form5 kelas first dipnggl
msk bilik gerakan lepas perhimpuna.
adalh sedikit taklimat pasl 'kitaorg ni harapn skola n blaa2'
esk khas tuk kelas kitaorg je berjumpa gan pengetua.
siap ada catering woo. okay, rasa diri ini sngt dihargai.
dn semngt untuk belajar semakin membara . acehhh ! :P
yg penting esok makan freee ;D sayang ckgu laa :*
tadi aku round block form 3 kak sara minta nama budk mask 400 meter.
maklum lah aku ni ajk. nak tak nak kena buat.
tahu tak dia nak 20 org. mcm laa budak2 tu nak msk .
siap ugut. 'biha klu kau msk baru aku mask'
heyy! aku 50 meter pon dah semput ni kena lari 4 pusingan.
ohh , memng taklaa. skrg msh bnyk tmpt kosong.
jgn ckp aku kena msuk sudahh :/ memng shit la tu namanya.
come on laa. merah mesti dpt number 3 jugaa tahun ni. haha :P 
okay smlm ngah baring2 and main game+ dngr lagu at phonee.
time tu pkul 3 pagi klu tak silap ? haha.
please jgn tnya knp aku tak tdo ag time mcm tu. ada sbb laa :) .
pastu aku rasa mcm ada bnda gerak2 tau at pert aku. skli aku bngn cicak.
ohh baby nya kau cicak. dah laa aku paling bnci kau binatang!
geli kau tahu. terus masuk bilik lain. n terus tak leh tido sbb cicak tak guna.
awk memng baby la cicak. x) erghhhhhhhhhhhh -.-
so ni je cerita aku hari ni. tadi aku stalk org tu pnya fb.
cri gmbr nak edit. dn aku pon terjumpa gmbr ni dn aku edit laaaa! :P



fewitttttttttttttttttttttttttttttt :P
i Love you , i Miss you . now , kan dia dh a little bit busy . maybe ?
so , jarang laaa contact.  ohh okay :'(
byee laa >.<



"YOU"! = Muhamad Hafiz Zunaidi

No comments:

Post a Comment