السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/21/2012


satu hari aku tak update blog. rasa rindu .
dah bermcm2 cerita yg ada dalam kepala aku ni.
semalam , ohh tired day . seperti semua maklum semlm ialah sukantara.
dan smlm punya acara bgi rumah merah ialah lompat jauh dan 400 meter.
okay untuk form 3 aku mula kan dulu. pehh 2 mata wehh. 2 mata! :p
haha, aku cuma hebat lompat jauh je wehh. yang lain kim salam jela :P
400 meter ? okay , setahu aku la kan acara tu hnya memerlukan 20 org je.
rupanya2 , semua kena masuk. ohh , damn. kaki aku ngah sakit .
so , nak tak nak aku terpaksa la lari .
act , aku rasa rumah merah laa paling semangat dalam acara 400 meter.
sebb mereka tahu rumah merah down gilaaa.
masing2 memberi semngt antara satu sama lain. smpi kan satu round tuu.
semua pass . dapat mata woo. membuat kan semngt makin membara.
haha, tapi time aku lari mula2 ecehh depn. masuk round ke2.
number akhir. pastu nak smpi ke garisan penamat.
dalam keadaan aku yg nyawa2 ikan tu. aku kumpul kn tenaga.
potong budak2 tuu smpi laa aku *debukkk* jatuh .
dah jatuh aku bngn nak lari balik kan. haha , tak yah laa.
tak sempat nak lari balik. kak sara dh dtg.
kepala aku pening plus sesak nafas plus kaki,tngn sakit n kotor kena minyak.
yeahh, nikmat rasa nya :D
then ngah sakit2 tu cari member2 aku. diorg biasa la doe melepak at tnga .
aku pon duduk la at situu. dengn peluh semua. ish2.
menahan sakit tuu. then bilaa dh ok sikit laa.
tu pon masih ting tong ag. beli mkanan at kantin,
budak2 ni ambik gmbr laa buat video laa. entah pape laa.
aku bukn tak fhm atau loading . tapi aku tak ada feel nak ketawa gan
lawak yg diberikan.sorryyy :P dalam sakit2 tu pon sempat ag saiko .
tu yg member2 aku kata "kau sakit2 pon sempat ag ehh saiko org"
masuk je kelas agama. semua dah letih . then nak tak nk kena belajar.
cikgu suruh. dah tu ngah buat latihan aku tidur .
tu yang ngah syok2 tidur nama aku kena pnggl pergi ke office .
semangat kesukanan ! :D

dapat tahu pakcik aku meninggal. tak ada la sebak sngt sebb dia memng sakit.
dari dia hidup dia menderita lbh baik dia pergi gan tenang :')
sampi jee at kampung org rmi dah penuh. tu pon entah sapa je.
aku bukan kenal. masuk2 tngok jenazah nya dikelilingi oleh anak2 dan isterinya.
paling sedih bila tngk along iwan,abg angah,abg aus, n kak farah.
sedih gilaa kot tngk diorg. tapi jujur laa diorg anak yg sngt baik .
sepnjng ayh mereka sakit mereka la yg jaga. siap ambil turn.
tak semua anak yg akn buat mcm tu kan ? :')
pape pon. takziah untuk pak uda dan sekeluargaa. semoga dia tergolong dlm golongan
orang2 yang soleh. AMIN :') al-fatihah
semalam dalam keadaan aku yang sakit2 dn penat ni pon.
aku pergi jugaa kubur . walupn kena naik bukit .
ohh , lantak laa. balik rumah pula tolong org at dapur .
ohh , memng tired. hanya ALLAH je tahu betapa sakit and penat nya aku .
malam tu duduk bilik lepak gan cousin2.
abg aus paksa dia kemas mainan. sbb dia dh sepah kan mainan tu.
aku pon doe la perhatikn dia buat apa.
perbualan aku dengan budk kecik ni . yg bernama DANISH | 5 tahun .
D : nak ambk la duit seposen ni .
Me : danish nak buat apa gan duit tu?
D : nak mesej laa.
Me : ohh , phone putih tu danish pnya ehh ?
D : ha'ah .
Me : danish nak mesej sapa ? awek aehh ?
D : yelaa, awek danish tu sibuk je nak mesej danish.
Me : danish dah ad awek ehh . akk bgi tahu mama.
D : bgi la tahu. mama tak kisah pon.
Me : sapa nama awek danish ? comel tak ? cun tak?
D : Muhd Danish . dia hensem laa.
Me : erkk ? ok danish . ok *troll face*
mama dia cerita. si danish ni nak kahwin gan ckgu dia.
hahaha. danish2 .
DANISH DAMIEN :)

then hari ni pagi baru aku balik rumah .
dn nmpknya kaki aku makin sakit. sampai nak jalan pon terhencut2.
yeahh klu sebelum ni semua org ttak nak jalan gan aku.
sebb diorg kata aku jalan macm nak pergi mana je.
now aku dh jalan lmbt lbh lmbt dri diorg. bru korg suka kan.
smlm mentang2 la aku tak ada tak on9 seronok nya 2 org member aku ckp pasl aku.
siap tag nama ag. seronok diorg sebar kn cerita aku n dia at twitter .
yang pasti bukan salah aku ehh . smpi heboh at sekola dia.
entah mana diorg dpt cerita dongeng ni pon aku tak tahu.
hari ni aku mengmbil keputusan utk rest .
memndngkan kaki aku mkin teruk. kredit aku pn kosong ~ kosong~
tapi aku rindu laa at dia :'(
tahu tak petang tadi aku mimpi . aku dpt mesej dari dia.
dan dlm mesej tu bertulis pasl putus hubungan .
okay , sedih . jgn laa tnggl an kitaa. :'(
dah jnji kann ? terus aku bngn. haa, tu laa.
tido petng2 . pastu terus ambk phone. tngk at phne dia antr mesej.
nasib bukn mesej putus tapi mesej 'tadi sya hmpir tergolek'
huu, awk ni . jgn laa main2 . lain kali hati2 bole? :'(
awk buat saya risau laaa. dah la saya tak ad kredit ni . hmm.
oklah . bye :)

No comments:

Post a Comment