السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/17/2012

sekolah ku rumah ku . *angkat kening mcm hairil ^_-*
bagi aku sekolah tu dh mcm rumah aku .
semua wrga sekolah tu dh mcm family ke dua aku.
kawan2 at kelas ku dh mcm sibling aku.
guru2 di sekolah ibarat parents aku .
and that's why aku lebh bnyk habis kan masa di sekolah :)

semalam lepas rehat aku tngh buat dua bnda dlm satu masa *2 in *
cikgu ckp2 aku salin nota. then at bawah meja aku tngh syok buat lathn bm.
pastu tetiba budak2 belakang ni sebut nama yaz*d .
selagi aku tak toleh diorg selagi tu la diorg duk sebut nama mamat tu.
so nak tak nak aku pon kena lah toleh belakang .
pastu masing2 'ecehh2, sebut nama tu toleh'
yelar, aku dh la kena dngr ckgu bca kan nota nak kena salin .
smbil tu aku buat lathn bm. yg korang at belakng memekak.
menyeru nama mamat tu pulak . *pans telinga gua*
pulak tu malam nya aku kena saiko gan adik dia . *bengang*
adik dia call aku guna number si yaz*d ni then ckp mcm ni :
'akak ni mesti ingt abg call kan hehehe'
erkk? laa tu dik guna nmbr abg ke. mana lah akk tahu.
tak ada nama pon at phone akk. *terima kash krn saiko akk :\ *
aku rasa kan dah 100000000000000000 kali kot aku bagi tahu.
aku and dia dah tak ada pape . ok ? aku dah bosan n penat asyk kena
ulang bnda yg sama . ingt bila aku diam korang pon akn diam .
tapi rupanya HAMPEHHHHHHHHHH . -_______________-
btw kan , aku nak ckp budak2 ni skrg mulut masing2 boleh tahan .
ckgu ckp , diorng mesti mwnjawab . ckgu math tnya .
teacher : how to solve this ?
s : like that.
teacher : knp number ni dia susun mcm ni 3 < x < 5
s : nak jimatkan ruang .
ckgu seni : awk ad pelbagai berus tak ?
w : ada . satu.
#okayy ? -.-" nmpk tak diorng pnya kuang ajar .
aku at depn ni dah gelak mcm apa . dngn tak bersalah nya ckp mcm
tu at ckgu . haha. bnyk lagi sbnrnya . tapi next time laa .

semalam aku and the geng stay at sekolah smpi pkul 6.20 .
memandangkan hujan lebat gila kami pon duduk at kelas .
ada yg buat hw , dngr lagu , tidur , bca novel , mesej pakwe . *tak sentap ok :P*
pkul 4 lbh hujan stop. so aku and member yg ag sorang nak minum coolblog.
kitaorg pon pergi lah ke mall . otw , nak balik tuu .
pakwe member aku ajak jumpa pulak. so teman kan la dia.
*untung lahh pakwe dekat dapat date . dpt present ag .lalalala~ *
dah smpai ke skolah semula. mula laa buat kerja jaht *devil*
pergi public phone call la manusia. hahaha .
dh tak ada kerja jacau orang. aku just tngok jee. :)
dekat kul 6 nmpk mamat duit syiling . masing2.
'weh2 mamat duit syiling' tiap ari selasa mesti stay hnya nak jmpe
mamat duit syiling ni. dh berapa mnggu tak nmpk dia.
hidup lagi rupanya. akhirnya dpt juga diorg ni jumpa gan mamat duit syiling tu.
tapi disbb kan duit syiling tu gan member dia.
jadi budak2 ni segan la nak tegur. lepas mamt duit syiling tu blah .
masing2 'patah seribu' erkk ? hahaha . apa seh .
kenp kitaorg panggl dia mamat duit syiling ?
ok sebab hari tu diorg ambik duit 50 sen . mamat tu ngah duduk.
at bus stop kitaorg . diorg baling duit syiling tu. klu bunga .
diorg akn tegur mamt tu. then dpt bunga .
baru nak tegur mamat tu dah blah naik bas. ohh , so pity ;p
aku tak ad kena mengena pasl duit2 syiling ni. merepek aje.
tapi sebb boring duk umah aku join sekaki stay n lepak gan diorg .
hari ni dtg sekolah pagi2 buta tula citer HOT . dh tersebar .
hari ni kan ada gerak gempur agama tau .
ckgu bgi satu kertas then buat couple. berpasngan lahh.
disbb kan mlm tadi aku bca novel bukn bca bku agama.
aku pon buat lah kerja jahat. letak buku rujukan bwah meja.
then tiru laa. senang kan ? boleh dikatakan 99.9% jwpn yg aku tulis tu.
dari buku rujukan. sorry ustazah. next time sya tak buat ag .
and saya akn baca bku ok :)
dari ada org tu kannnnnnnnnnn dia exam bawa bku.
giveup katanya kena baca 4 buah bku sekali gus . :P
okbai



No comments:

Post a Comment