السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

7/29/2012

tadi time aku smpi sekolah . nak melintas . ada la satu motor ni aku tngk dia bawa slow je.
aku pon melintas je ar. pastu lagi sikit nak kena langgar. lol XD 
apek ! bawa motor tuu biar betol sikit. saya nak pegi sekolah naik tngga lagi.
tnggu apek bawa motor laju sngt saya melintas lahh. nasib tak langgar saya.
kalau tak saya saman apek! :P then sepanjang nak masuk ke kelas.
hanya mampu tersenyum sinis dengan budak2 yang senyum at aku.
samapai je kelas kan. kalau selama ni smpi kecoh mcm nk apa.
ni aku dtg sunyi sepi. muka masing2 steng gilaa kot.
tak berni aku nak tegur. *ambik blazer blaa pegi kelas seblh
then ajak member at kelas sebelah tuu pergi tempat jagaan sama2.
 well , 2 minggu yg malang kena jaga toilet. puihh! muka aku ad mcm toilet kah?
haha, pon boleh laa. yg prnting jga toilet ag best dari jaga kelas and gatee . *fact ok!
perhimpunan ?? perghh . ngantuk laaa syak . smpi tersengut2 aku at belakang . *tahan je
dh habis perhimpunan perghh plan nak masuk kelas then tido ! tido ! tido ! 
tu je yg aku pikir . kawan2 aku yg pengawas at belakang selambar je tido .
untung lahh tak ajak aku. pengetua doe ckp at depn kau at belaknag  doe buat tahi mata .
choyyy ! aku jaga at barisan 5PSV detngan kipas betol2 mengadap at aku. woo , sernoknya dpt tdo.
tula padan mukaa sapa suruh tido lambat kan . mana tak nya.
dapat mesej dari bf 'KALAU SAYA TAK ADA NANTI GEMUK JAGA DIRI'
sapa jee kalau dpt mesej mcm ni tak sdh. macam nak tinggalkan aku. mana tak sedih.
aku nak reply msej pon tngn mengigil tau. terperanjat dapat mesej mcm tu tetiba.
lepas tu apa lagi tak nak nagis pnya pasl. bukak lappy on9 memnjang.
update status bnyk2 . tweet berpuluh2. pastu layan laa manusia enth sapa2 jee.
tngk2 jam baru pkul 1 lbh . ehh ? aku rasa dh 5 jam aku mengadap lappy au.
then dalam pkul 2 lbh offline . mati kan lappy . ambik bantal . 
tido at bawah . yelar , dua2 katil dh dikongke oleh kakak2 aku. 
2 katil double daker pulak tu. msing2 tido mcm katil tuu dia pnya sorang. 
nak tak nak adik dia lahh yg kena mengalah tido bawah . ehh ? sorry . 
ternagis pulak bilaa pikir pasal buncit ckp mcm tuu. sedih  . tido at bawh tanpa alas.
smpi basah lantai tuu. licin aw :P *cerita nak gebang kannnnnnn xP
tetiba tergerak hati nak minta maaf dengan budak sorng ni. mcm marah aku jee.
so aku ingt dia tak on kn phone. maklum laa budak hostel kan. 
tngh syok dngr lagu dngr bunyi org call at phone lagi satu . terpernjt jugaa laa.
nasib time ue aku tak silent kan phonee. aku pn jawb laa call dia.
kejap jee pastu kitaorg msej. dia and the geng ni memng berni kan. smpi chau dri hostel.
kalau kena kantoi gan warden memng pdn laa muka srnuaa . 
malam tu dia ajak aku lawan. sapa tido dulu kena belnjaa topap 10 . haha.
well , memndngkan aku tngh sedih , mata pon mash segar sahut la cabrn dia tuu.
tapi tak lama 4 lbh jee dia dah blaahh. smpi skrg tak mesej aku.
takut laa tu. dh kalah kan ? hari rabu tuntut topap wehh :P tak kira! jnji tetp jnji an!
aku pon tido laa tapi kejap jee. sekejap tu juga laa aku mimpi buncit.
aku mimpi buncit antar mesej cm gini 'awak sorry, sya terpksa tingalkan awk.saya nak awk jaga diri klu sya tak ada. iloveyou, imissyou, take care. assalammualaikum' 
tu yang bngn2 dh kul 6.00 . bnda frst aku ciri phonee laa . tngk buncit antr mesej. 
*marah ni tapi ketawa* yela dia marah aku bnda yg tak ada kena mengena . LOL xD
kelakar adala aku baca mesej dia . tu yg aku rasa nak cekik2 diaa . and kalu bole 
gnti balik masa tido sya tauu buncit. haha.apa la buncit ni pagi2 dh buat sya ketwa sorg2 :p
ok sambung cerita at sekolah tadi. wktu pertama science and masuk lab laa kna.
maklum laa ckgu science yg gantikan ni aku kurng nk fhm laa dia ajar .
mata dh tak tahan gilaa ni. aku apa lagi tido laaa . smpi kawn aku kejut aku.
dia tunjuk gambr polar bear . hok alaahhh. masuk kelas bi pulak.
well, duduk gan si budak kecik tan yee lian. memng kami je yg bising.
lepas tu teacher dok suh buat ni buat tu kitaorg sibuk buat bnda lain.
bilaa dia suh siapkan laa sibuk tnya org kiri kanan n belakang mcm mana nak buat.
teacher mesti pehh je kan ngan kitaorg. hehehe. lepas tu lain yg dia suh.
lain yg kitaorg buat. yg aku pelik tuu time teacher ckp budak depn dia pon tak tahu 
dia suh buat apa . LOL . dah tuu apa yg korng faham. masuk kelas kh 3 masa.
kelas paling best. sebb kelas ni bukannya buat apa. ckgu bgi soalan trial2 negeri lain2.
ktaorg dok bergosip at belakang. huahua. naik kelas je kan time geo . 
memng stiap kali aku masuk kels geo jee rasa lemah gemalai tau. tapi bila dh start belajr,
aku lah manusia yg paling hyperactive. tu yg tadi asyik kena jee. 
bak kata member aku ' aku tak bolh byng kan mcm mana ckgu geo kita 
doe marah kau. lepas tu kau menjawab' hahaha. erkk ? kantoi ~ 
hari tu aku kena buat 20 kali tau sebb tak dapat jwb soalan dia.
kuiz stiap satu soalan salah kena buat 10 kali. ohhh! ni smua salah shiha.
ada ke dia tnya nk uat bape kali pembetulan. mentang2 dpat fullmark.
untung ar kan. meniru boleh citer laaa , yag aku ni kena buat 170 kali . 
sapa nak tolong buat kann bhai ? ; ( 
tadi at sekolah aku menahan lapar. lapar gilaa. mana tak nya.
semalam satu hari aku langsung tak makan. merajuk gan my family.
pastu kakak2 aku panggil aku suh aku mkn pon aku buat tak tahu.
yelar, dh laaa pagi2 kuar. pastu balik2 semua nak marah aku. bengang tak bengang kan. : (
buncit, saya lapar. nak burger king awk tuu :P 

No comments:

Post a Comment