السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/26/2012

Just saying ;p

*cough cough cough * sekarang ni musim demam kan .
so , aku pon tak berapa sihat sangat , tapi macam mana kan .
aku kesian tengok blog aku dah lama terbiar . *tiup habuk*
tapi sekarang aku dah bagi salin baju , and adlah sikit perubahan .
walaupon tak bnyk dan tak seberapa pon perubahan yang aku buat .
tu pon mengambil masa berjam wehh . *kalau aku buat hw dah lama siap*
siapa yang rajin berblogger tahulah betapa sukarnya nak edit benda alah ni.
hari ni dah AHAD . esok ?? ISNIN ?! oh tidakkkkkkkk . homework ? RESORT TRIAL ?
nak nagis bilaa pikir pasal RESORT trial . mesti tak sampai apa yang aku target . :(
*padan muka kau biha jawab lagi main2* mesti kena marah , mesti phone kena ambik,
mesti dah tak boleh online , mesti punya lahhh . *tak pa 1 buln je ag sabar :) *
lepas je birthday aku , aku dh takkan online, phone dengan sukarelanya aku bgi mak aku.
time tu yang aku hanya pikir hnya formula math, sejarah , geo , kh , agama an segala
ilmu yang perlu ada sebelum PMR . *confirm bosannnnnn ~
tapi nak tak nak kena juga buat mcm tu. time tu dah tak dapat text gan 2 org budk ni.
*memng slalu 2 org ni je yg mesej n teman aku* buncit and adk KESYG aku .
kesayangan sangattttttt -..- ohh , mesti akan rindu diorg, especially buncit laa . :'(
tak apa PMR punya pasal apa pon ku sanggup rentangi . *loya tekak :P *
semalam kan aku chat dengan sorang budak ni. dia duduk dekat je gan umah aku.
dia la selalu mulakan chat aku never n never k . *siot an ? :p
so kalau dah onkan chat kena layan kang kata smbong .
tapi kalau offkan chat lagi smbog kan ? monyol katanya. hahaha.
nak setia je kot . LOL :p dia ni baik ar,smart,pandai. kenal la .
dari kecik aku memng kenal dia. dulu nakal gilaa babeng kot. haha .
zul : untung kan sapa dapat jadikan awk gf. kelakar,baik n mcm2 la
me : hahaha, mana ada. *dalam hati 'untung buncit dapat aku :P'*
hahaha , apa2 aje. aku tak tahu kenapa sampai sekarang org yg suka at aku dulu.
sampai sekrg masih suka at aku. *serba salah den*
kadang2 pikir jugaa apalah yang ada at aku ni.nak kata kaya . saya hnya org biasa je.
nak kata lawa pon . saya hanya biasa je. nak kata baik . tak adalah baik mana pn.
pelik ok pelik -.-" kita hanya dapat berkawan sahaja . i'm sorry :)
awk2 , akan jumpa orang yang jauh lebh cantik and baik dari saya .
trust me :"D saya dah ada buncit . :))
sebelum aku akhiri entry ni . lagi sekali aku nak ucapkan
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH kepada semua pelajar2 sekolah .
aku tahu korang homework pon tak sentuh ag. geng <3 ;D
tapi tak seteruk korang kot. sekurang2 nya ada la juga aku dh uat :P
aku tahu korng mesti malas gilaaa nak pegi sekolah kan ?
tapi dah smpi skolah mesti tak nak balik. hahaha.
utuk buncit and semua senior form 5 . GOOD LUCK tuk trial .
buat yang terbaik tau . jagan jadi mcm junior korang yg ni . :)


No comments:

Post a Comment