السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/09/2012

Kisah lalu :D

hai korang . mesti rindu kan nak baca entry aku . *haha , silaa muntah hijau xDsorry sebab dah lama tak update , tak singgah at blog korang .
tak reply semua mesej yg bnyk at shoutbox tuu . sorry sangat-2 .
aku sekarang ni memng busy . maklum laa now tengah trial PMR .
so hari ni nak tak nak aku pon luang kan laa sedikit masa update blog .
act, rindu jugaa nak update ni. nak tengok blog korang yg cun melecun tuu :D
tapi tak apa . hnya tinggal 3 hari je lagi. lepas tuu aku akan reply semua yg
korng post at shoutbox aku tu . then , follow blog korang . okay2 ?? ;)
and dikesempatan ini jugaa aku harap korng dapat doakan aku dpt keputusn yg
baik tuk trial kali ni . *AMIN!!!* thanks utk doa korang tuu :)
aku nak story something ni berdasarkan pengalaman aku sendri laa.
benda ni berlaku at skola agama.dulu aku skola agama lompat.
so time umo aku 11 skolah agama aku dh darjah 6 .
sbb tu aku rmi member form 4. satu hari tu hujan lebat dan tersngt lebat,
kehadiran pon sngt mengecewakan.cuma 2 perempuan dan 2 lelaki je yg
datang time tu. aku slh sorg dripada dak permpuan tu. member aku yg pempuan
ni bagi tahu at aku yg member kitaorng bernama aisyah minat at budak tuu.
dia pon tunjuk laa budak tu at aku,. aku dengan muka slamber badak .
bangun dari kerusi pergi at budak tu dan ckp 'eleh, bukn hensem mana pon'
budak tuu buat muka blurr gan penuh tanda tnya dalam otak dia.
aku buat muka tak bersalah terus blaa dri situ. sejak tuuu laa.
aku pulak yang tersuka at dia . *padan mukaa kau bihaa :p
act , budak tu sebenarnya laa comel . now dia dah form 5.
dan heboh laa satu kelas pasal aku suka at dia. ni semua gara2 saiful .
dia buat cerita aku suka at 'loyai' loyai tu budk2 yg panggil dia.
kalau ikutkan nama dia. erkk. erkk. shahrul hazsmie bin hisham .
wahhh , nama penuh skli aku bagi tau. so sejak aku dh TERsuka at dia.
kalau pergi sekolah agama mesti rasa lain. selalunya laa aku tnggu dia pkul 3.15
nak tngok dia datang ke tak. kalau tak dtg kan buat muka bosann .
hahaha. btw , mcm2 benda yg happen . antara nya aku kena tolak gan kawan2.
hampir aje terkena dia. macam2 laa kenangan .
tapi ada satu benda yg aku ingt smpi sekrang pasal dia .
sebelum kitaorg nak exam tuu. meja at kelas kitaorg mengelilingi meja guru.
that's mean kitaorg duduk menghadap satu sama lain laa .
then petang tuu entah mcm mana . selepas aku balik dri toilet gan member aku.
aku kan memng selalu berkunjung ke toilet sebb bosan ckgu ajr. hahaha .
lepas aku balik dia panggil aku . wahh , tapi aku tak toleh dia pon .
*terlalu happy punya pasal* then saiful ckp gini .
'ala , budk kecik ni malu2 pulak2. ' erkk . saiful ni aku dh knl since aku
darjah 1 lagi. dia pnggil aku budak kecik sebab time tu aku je yg
paling muda dalam kelas agama tuu. ok sambung nak tak nak pon aku pdng dia.
then senyum je at dia. saiful 'weh2 , senyum laa dia dh senyum tuu'
hahaha , okay ni kenangan yg tak boleh aku lupaa smpi skrg .
ada tu aku ngah jalan sambil lipat legan baju . aku memng sukaa
lipat lengan baju. ngah syok2 ni . tak perasaan yg si shahrul ni at depn.
dan nasib baik ada penyelamat . kalau takk errkk , tak tahu laa .
dan tanpa aku dugaa si shahrul ni exam duduk sebelah aku . kah2 .
and time hari akhir exam nak balik tuuu .
tula kali terakhir dia senyum at aku and kali terakhir aku nmpk dia
sampai sekrang aku tak nmpk dia dah . nak kata dia duduk jauh .
hurm , duduk area2 tmpt aku jugaa . oh mungkin dh tak ada jodoh an.
hahaha . pengajaran daripada cerita ni .
lain kali jangan suka mengata orang . kan dah tersukaa . haha .


No comments:

Post a Comment