السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

8/16/2012

Selamat Hari Raya :)

hey ! *waving hands ^___^
firstly , aku nak minta maaf sebab dah jarang gila aku bergiat dalam dunia blogger ni.
well memang rindu nak cerita semua benda dekat sni .
tapi keadaan yang tidak mengizinkan aku buat semua tuu .
sorry ok ? :) memandangkan tinggal dua hari lagi nak raya ni .
aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI kepada semua kawan2 blogger.
and sedikit advice tuk korang dari aku. jaga diri k. jgn pikir seronok jee.
bagi kawan2 yang balik kampung tu aku doakan semoga korang selamat sampai
dan selamat balik dengan keadaan yg baik :) *AMIN*


disebabkan baju raya aku tahun ni wrna purple .
so aku bagi doodle pon wrna purple ;)
baju raya tahun ni aku ada 2 colour . purple and pitch . *cm tu eja ae ? ;P
kalau setiap tahun memng muka aku je yg doe bgi kad raya at org.
tapi tahun ni tak laa. bajet lari :P erkkk .
haha, tapi an semalam ada member aku ni bagi at raya. *ehh,jgn jelly
btw, aku pon terperanjat jgak dia tetba dtg at aku and bagi aku at raya :O


thanks , fahmi :) 
selamat hari raya jugaa ^^

aku nak minta maaf kepada myfamily ,hafiz(Bf),fakriz,nabila(Adik), shihah,seha,ainin,esha,zaf,ili,mira,anis,tasha,fiqa,miera,anis,biha,azizi,sharifah,farhaniz,
miza,farhana,fatin,iszatie,syu,sai,farhana,suhada,danny,wan,athirah,fahmi,latif,aizat,
zul,rashid,salam(Mem)yazid,hairil,naili,amirul,raja(Ex),k mun,k alyne(Kak),
Biha(kembar), farah,fatihin,mira,nad,haiza,k.ilmi(senior) and tuk semua yg dikenali . :)
perhh tak ckup tngn den nak taip nama sorng2. LOL . 
SELAMAT HARI RAYA SEMUA! nak duit raya datang umah ok :) 
tapi kalau nak makn sedap2 datag time aku buat open house laa. wink wink ;)


No comments:

Post a Comment