السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/20/2012

titipan cinta

kita tak boleh nak jangka apa yang akan berlaku esok hari.
tapi berdoalah agar hari esok lebih baik daripada hari ini :)

kalau boleh aku nak waktu agama and bm je dalam jadual.
sebb mataperlajaran paling best and the best ok ! :D
dan akulah manusia yg paling2 hyperactive dalam wktu agma.
ada aje aku nak jawab same mcm wktu geo. hahaha.
tadi time rehat aku jaga kelas aku lah kan. bnyi loceng jee.
dak2 kelas aku yang nik dlu. dak kelas lain tak naik ag pon. *kecoh tol la korng ni ;p
time tu ngah syok borak2 gan member2 aku at kels lain kan.
then aku pon pergi at barisan budak2 kelas aku ni.
aku *sapa benarkan korang bising ? * *muka slamber
dah kata pon 'NUR NABIHAH' marah , memng tak makan saman la dak2 cina ni.
sebab diorg dh kenl aku mcm mana kan. makin buat bising.
datang pulak si chuaa gilaa ni. chua *sebagai sorg pengws ap perlu kita lakukan
klu pelajar buat bising ? * aku *angkat kening terus pergi blkng*
pastu aku pergi belkng. member aku ngah makan.
aku ckp gan chua , chua ni memng mush aku dikelas dan dimana2 :D
aku *hey chua ap ptt pengws buat bila kita nmpk pelajar makan ? *
chua menjawab gan muka slamber *jom share makanan sama2 *
ahh chuaaaa ! panggggggg ! satu pukulan tepat kena. yeahhh! padan muka :P
nila budak yang konon2 nya comel dan suka mengacau aku at kelas.
btw, dia memng sangt comel. erkk , mohon ye mohon ;p
aku kannn geram sama aku punya kakak . tahu tak !
dia nak poyo gan aku sebab dia dah pandai buat blog .
then dia dapat edit blog abang aku. apa bangga sangt laa ? makan sama ini blog ~
ingat laa kalau bukan sebab aku yang ajar dia buat blog. belum tntu dia pandai buat tau.
then dah  pandai nak berlagak2 pulak dengan aku. ni yang marah ni. @:
hari ini aku nak buat entry yang bertajuk jen jeng jen . .

TITIPAN CINTA 


tiada kasih yang lebih manis daripada kasih cinta dan tiada kasih yang lebih
ngeri daripada putus cinta.
Orang yang putus cinta sering kali berakhir dengan air mata.
Cinta tidak berbals itu bagaikan layanglayang terputus talinya.
Soal cinta adalah soal hati. Ia juga soal jodoh. Manusia hanya merancang tapi
Tuhan yang menentukan jodoh kita.
Soal hati tiada undang-undang apatah lagi paksaan.
sejauh dan sedalam mana pun cinta kita terhadap seseorang, kalau ia tidak berbalas
sukar untuk mengakhirinya dengan perkahwinan.
cinta tidak selalu bersama jodoh tetapi jodoh selalu bersama cinta.
kahwini orang yang lebig mencintai diri kita daripada kita mencintai diri orang lain.
itu lebih baik daripada mengahwini orang yang kita cintai tapi tidak menyintai diri kita
kerana adalah lebih mudah mengubah pendirian kita sendiri daripada mengubah pendirian orang lain.
melupakan seseorang yang disayangi memng amat sukar.
cinta akan hidup bersama waktu,apabila waktu itu mati,maka matilah cinta itu.
cinta sejati ialah apabila kita masih memapu tersenyum,sambil mendoakan kebahagiaan
untuknya walaupun jika terpksa melepaskannya pergi.
Jika kita mencintai seseorang,kita akan sentiasa mendoakannya walaupon dia tidak
berada disisi kita. salam :)







No comments:

Post a Comment