السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/24/2012

CIRI-CIRI LELAKI YANG AKU SUKA

awesome ! hujannn , sejuk pagi tadi punya pon tak habis .
sambung pagi ni pulak. ni yang tak bersemangat nak ke sekolah esok.
semanagt aku nak tidur je. hahaha, now dah pkul 1.30 .
haish , semalam tido pkul 2.30 walaupn time tu pkul 11 lbh mata aku dh ngntk gilaa.
aku akan pasti kan aku offkan lappy dn tido sebelum pkul 2. dont worry.
tak sabar nak ke katil dan menikmatai saat2 indah tido nanti. hahaha! *ngok ;ps
hahha, nak tahu tak ? sebenarnya kan selama aku guna twitter ni .
tak ada satu pon gambar yg aku penah upload at TL aku. sebab . . sebab
aku tak tahu nak upload at mana, hahha. hari ni baru aku tahu. *sadlife ok*
ohh , plaese jangan laa gelak kan aku *blushing face*
hari ni aku nak buat entry best punya :D
CIRI-CIRI LELAKI YANG AKU SUKA .
kalau korang ada dalam salah satu ciri2 aku suka ni. congrate laa! 
tapi tak ada tempat kosong laa. sebab semua tempat dalam hati aku dh penuh :P



1. BAIK
2. SPORTING  *wajib*
3. MEMPUNYAI SUARA YANG COMEL. *haha, mcm apis :P *
4. CARING
5. TAK HISAP ROKOK *wajib*  aku paling2 benci + tak suka dengan lelaki yang hisap rokok ni.
kau kalau nak mati, mati sorang2. tak kira la kau hensem mcm mana pon. kalau dah hisap rokok.
kau boleh blaaa! aku tak pndang budak lelaki yang hisap  rokok ok!
6. TAK LAYAN BLUE *wajib* aku pon paling tak suka budak lelaki yng blue ni. kau dh tak
ada  wrna lain eh nak pilih at otak kau tu selain blue and kuning? kalau dh gatal sngt
kahwin jee, tak ada la menmbkn dosa kau dn  org yg berkaitan gan nya pon nak berblue2 bagai -.-
7. PEMURAH
8. KELAKAR
9. PANDAI AGAMA *wajib* yela, aku ni bukannya baik mana pon kan.
so , nak la cri lelaki yang boleh nasihatkan aku. salah dn silap yg aku buat,  :)
10. COOL *tak panas baran k*

untuk hari ni aku bagi 10 jee. sebab tu je aku mampu.
mata aku dah mengantuk dri tadi sebenarnya. penat tadi doe godam2 nak cri semula
email and psswrd hafiz. aku yang buat kan dia blog pon boleh lupa apa dia punya
email and psswrd. alahai tak syok nya , aku baru nak suh dia update blog .
sampai sini saje, aku nak masuk tido . salam ^^





No comments:

Post a Comment