السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/18/2012

ambil pengajaran yea ^^


hey guys !
hari ni aku dah bermula sekolah setelah 2 hari cuti seperti 2 minggu cuti . boring doe :3
start hari ni kitaorang akan sekolah sampai la 31 oktober jee . 7 hari je tau kitaorg skola?
pergh pergh pergh ! bosan bosan bosan :3
nampaknya boleh la aku start buat tutorial untuk korang ^^ *insyaALLAH :)
hari ni penat penat dan penat . baru je masuk skolah dah memenatkan.
balik sekolah lambat , kena hujan bagai. dah la demam aku tak baik lagi .
bertambah la lagi demam aku. haih ~
penat penat pon tadi balik sekolah walaupn dah lbh 10 kali aku menguap.
aku tetap juga bukak blog edit blog smpi pkul 7 . then tadi smbng sikit .
well , blog tercinta aku punya pasal . apa pon boleh tau ;)
esok lagi kena stay at sekolah. kalau bukn sbb jamuan ahad ni tadenya
 laa kan aku nak stay bagai. penat wehh penat -..-
chua kan temberang aku. hari tu mesej aku konon tak dtng sbb pergi london . konon laa kan.
rupanya pergi perak tuk robotik. haha, yang penting aku nak dpt hadiah dari dia.
dia kata nak bgi aku prince charming ? kahkahakah . ehh chua memang aku tuntut
prince charming aku tu. haha. pastu tak reply mesej aku. merajuk merajuk tade msa nk pjuk :P
btw , aku kan baru edit blog . so apa mcm pendapat korang okay tak ?
apa pon yg korang nak kritik psal blog aku tak kira la baik atau tidak ,
amat dialu-alu kan komen di kotak bawah ue yew. dan sesiapa yg nak aku follow dia.
sila bagi link blog dan mention nama anda di kotak cbox yg tersedia ada tu.
memang khas utk hampa semua ;)
kalau korang nak tnya aku apa2 pon pasal blog boleh laa bagi tahu aku.
inyaALLAH aku tolong. kita kan geng <3 nbsp="nbsp" p="p">act , blog aku ni belum habis edit. kalau tade pape halangn esk aku smbng balik.
ecehhh, hahhaa. aku nak story ni. benda ni khas utk semua pengguna jalan raya .
member aku nama dia ehem ehem . tak penting kan ? ;)
now aku dapat rasa kan dia sedang sangat sakit dan menderita akibat accident.
ceritanya begini *cehhh* dia baru balik keje turun bukit ad satu kereta ni tetiba
buat u-turn gan mengejut. korng mesti biasa kan tngk org mcm tu?
tu yg member abg aku tu sebb turun bukitkan.
mesti la laju then kereta dpn uat u-turn mengejut haa accident sudah. motor dia hancurss ~
sekrng ni dia sedang kritikal. dekat bahagian leher klu tak silap ada serpihan2 kaca helmet.
hari tu dh keluarkan then buat x-ray lagi mash ada lagi.
klu tak silap dah 3 kali kot buat operation.
hnya nak keluarkan serpihan kaca tu. boleh byngkan tak betapa sakitnya huii ?
dia bahgian lain semua okay. tapi kepala n bhgian muka la teruk.muka dia lebam.
hidung dia patah rahang dia pn pth. esk baru nk buat appoinment gan pkar gigi.
erkk, sakit sakit. aku minta doa  la dripada korang semua yg bca ni.
doakan lah dia semoga cepat sembuh dan kurangkan la kesakitan dia.
kecian dia. sampai tngn dia ikat n dia ditidurkan sebb tak nk dia rasa sakit tu..
bak kata abg aku dia org nya sngt baik.  tu dugaan baginya.
tak rugi pon kan kita doakan utk dia semoga cepat sembuh dan
sabar gan dugaan yg telah ALLAHberikan *AMIN*
harap2 la kita dijauh kan dari semua tu. *AMIN*
moral value : kepada semua pengguna jalan raya berhati2 la dijalan raya.
ingatlah orang yg tersyg. ia bukan membhayakan diri kita malah membahayakan diri org lain jugaa.
sorry guys, i gtg. salam :)

No comments:

Post a Comment