السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

10/15/2012

PMR is over okay!! :P


ehhh ? PMR dah habis . ohhhhhh yeahhhh ! :D
akhirnya sya sudah MERDEKA ! bebas dari jajahan PMR . kahkahkah ,
so , guys ada sesiapa rindu nak baca entry waa tak ?
elehh, mengaku jela korang sbnrnya rndu kan nak bca entry waa. *kenyit mata*
btw , pada semua kawan2 aku yg batch 97 dan semua batch 97 .
apa macam PMR ? ada best tak ? korang boleh jawab tak ni ?
senang je kan ? tapi kalau bm, agma n science korang nak ckp susah. aku terima laa.
memang susah pon. tapi alhamdulilah la aku boleh jawab ke semua paper :)
buat masa ni laa kan science and bi aku tolak dulu la target A . bukn tk boleh jawab.
boleh memang boleh. tapi dua subjek tu aku belaja mcm mana pon. tetap juga lemah.
so aku tak penah pn mengharp dapt A . tapi aku dah usaha buat yg terbaik .
klu dapat A tu kira nasib la yew :P percaya atau tidak exam semlm aku tak belaja pon.
seamalm exam apa korang ? maths n kh kan ? tu pon aku bersyukur laaa sebb soalan math
PAPER 2 je senang. paper 1 hemm hemm masa tidak mencukupi. aku hentam jela.
kh tu adalah aku baca. tu pn soalan dia okay laa.
aku doakan supaya kita semua dapat keputusan yg cemerlang. *AMIN :)
okay , tadi kan aku buka burung biru means twitter laaa. bukak2 jee nmpk muka kawan aku ni.
haihh, dia biasa laa kalu buat status tweet ke apa of coz pasl awek n jiwang bagai .
tapi kdng2 kesian jugaa la kan tngk dia semua awek2 dia mainkan dia.
nak kata dia jahat? dia baik . nak kata dia playboy ? skrng tak la .
dulu time dia gan aku dia playboy. nak kata dia tak hensem ? dia hensem.
ohh mungkin ni balasan kat kau dulu sebb mempermainkan aku. see? ALLAH byr cash tuk kau :)
so lain kali jgn suka mainkan org ye. tak baik. mcm mna kau rasa skrg mcm tula aku rasa.
btw , lek laa. kumbang bukn seekor bunga bukan sekuntum. msh rmi ag pempun at dunia ni.
cuma kau tu pndi atau tidak pilih permpuan. hehe. tp hebtla dia n geng dia.
lepas pmr semua terus putus cinta. haih.. sabar aje korang :)
hahaha, act aku nak cerita pasl benda lain lo. apa pula cerita pasl mereka ni.
pmr dah habis . nak buat apa yew ? no idea ~
yang aku tahu lepas pmr ni aku bnyk gilaa temu janji. jamuan bagai. lol. bosan :3
UPSR dah tamat. PMR dah tamat. now giliran budak2 form1,2 n 4 exam akhir tahun,
btw , GOODLUCK ADIK2, ABG2 n KAKAK2 sekalian :D
jgn jadi mcm adik aku ea semalam jawab akaun frust semcm . aku tngk dia pn aku frust.
jgn hari ni add math dia hantuk kepala dia at dinding  sudah ~ hahaha
see budak pandai math tau mcm ni. ishh2. klu aku ? haha, aku pn tak thula.
mungkin terjun katil ? mungkin laa :P bilaa mereka dah habis.
sambung pulak budak SPM . heyy3 , goodluck yea KAKAK2 n ABG2 :D
okla guys. gtg . waa demam tak baik ag ni. nak rest. klu free aku update agg ye, dada ^^


1 comment:

  1. tahniah dah habis exam... MERDEKA!! ^_^

    yang penting sekarang, doa dan tawakal...

    psst:kat komen adik ada word verification.ramai yang tak suka benda alah tu termasuk akak.nanti adik buang ye.. lagi mudah untuk orang komen.. :)

    ReplyDelete