السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

5/12/2011

just read la , nothing to say ^^

hye3 ,, assalammualaikum .
aku nak cite ni kan . aku ada kenal la dengan 3 orang budak laki ni .
diorang bertiga ni memang dah jadi member aku dah .
aku tak mau sebut nama tapi huruf awal pada nama diorang je aku sebut .
L , W & I . dak L & W ni bf aku . playgirl seyh =.=
haha , lant0k la . kapel suka-suki je . yang I ni tak tahu apa cer .
tapi cakap dengan aku ada "syg2" segala . member tak apa la .
dia ni ok . bukan dia je tiga2 budak ni ok .
suka layan perangai aku yang gile entah apa2 ni .
kami memang satu kepala la , hehe :D
suka2 , dapat member laki macam ni .
saje nak cari pengganti member laki aku yang dah tinggalkan aku dulu .
tapi nak dibandingkan dengan member aku yang dulu .
member aku yang dulu kot lagi ok .
sebab aku panggil dia menggunakan panggilan "kau,aku" .
dengan diorang bertiga guna panggilan "saya,awak" tak syok .
haha . bak kata member aku Fashiha tak r0ck . hihihi
sebenarnya aku dengan budak L ni dah putus .
sebab koitaorang nak berkawan aje .
entah kenapa la hari ni dia minta kapel balik dengan aku .
haish , tema je la . kang kalau tak tema majuk .
bukan bole budak2 ni . gedik mengalah kan perempuan .
ee , jahatnya aku ni cakap member macam tu .
sebenarnya kan aku kapel2 ni bukan aku anggap dia special ke apa .
tak ada nya . semua aku anggap member je . tapi aku kapel dengan diorang ikhlas .
tak lebih tak kurang . tapi yang pasti aku lebih sygkan member girl aku la .
sebab diorang lebih rapat dengan aku daripada member boy aku .
hehe . tapi aku berasa bengang sebab tiga3 dak ni .
always give advice kat aku . macam aku ni jahat sangat .
dalam masa yang sama berasa beruntung la dapat member macam ni .
dari si Y tu bukan mengajar kebaikkan mengajar keburukan lagi ada la .
pape p0n si Y ni baik gak . kejam celik , kejam celik dah dekat 2 tahun aku kenal
Y ni tapi still sama je . rapat tak . masing2 buat hal sendiri .
kalau mesej tanya khabar p0n asyik aku aje .
geram bet0l dengan dia ni . sebab tu aku asyik kutuk dia kat belakang .
haha . jahat sungguh aku ni . manusia ke hantu aku ni . haish
dak L tu bagi advice kat aku selalunya tentang agama budak sekolah agama
la katakan . si W lak agama , pelajaran semua dia bagi advice .
sesuai jadi ustaz mamat ni . hehe . yang I lak advice pasal pelajaran boleh
tahan pandai juga budak ni . well , tengok la kan member2 sapa diorang ni .
Nur Nabihah tuuu . semuanya baik2 belaka . kekadang je tu .
bersalah betol la nak jawab bila si L 0r W tanya s0al hati .
yang memerlukan kejujuran dan keikhlasan . jangan risau .
aku ikhlas la . nak cerita apa lagi ae . L da W da I da Y p0n da .
member laki aku ada ramai lagi . antara yang tersayang la nie . ee , tolong la .
haha XDD . tersayang ?! erghh . haha . tak ada la . gurau2 malam .
bak kata L . ha ! ada lagi sorang member yang aku bel0m cerita .
hari ni aku saje nak update blog . tak ada topic yang bes. sebab tu aku bukak
topic hari ini . hanya untuk cerita tentang member laki aku .
hari ni je tau . hari lain tak ada . hehe . ni memang member baik aku (laki)
dunia and akhirat la . tu la sygnya aku dah putus kwan dulu dengan dia .
entah apa la kan dosa aku ni . ermm . sedih aku pikirkan dia :'(
setahu aku dia ni tak suka ambik gambar . memang ada gmbar dia waktu
sekolah rendah dulu tu p0n jangan2 dak2 tu curi2 ambik gambar .
yang pasti gambar yang ini memang dia ikhlas siap smile :) lagi . haha
aku mengaku dulu dia tu memang 'skema' tapi gambar yang baru ni
dengan kawan2 dia aku tengok skema dia dah berkurang ok la .
smart dia pakai spec ingatkan memang betol2 spec dia rupanya spec rembat
je kot . haha . apa la . perangai tak ubah2 macam dulu .
rindunya dengan dia . belajar dengan dia . ajak aku pergi masjid sembahyang terawih .
waktu bulan puasa . haha . terbaik r !!
dia tak encem macam Y tak cute macam Y gak .
tak kaya macam sape2 la . yang pasti dia baik and pandai ! =))
nak tunjuk gengster tapi kenyataannya dia lemah dengan perempuan .
haha . aku penah sekali sepak dia kat kedai tpp waktu tu kebetulan
je terserempak . hehe . best la kawan dengan dia .
aku dah buntu tak tahu macam mana lagi caranya supaya
aku dapat kawan balik dengan dia . reda je la . emm

da la nak tid0 dulu .
esok kena datang sekolah sebelum pukul 7 .
ainin punya pasal la ni , ergghhh .
aku gurau je kot ada ke ptt suh aku datang sblm kul 7 .
jgn harap la wei . tapi yang pasti besok aku kena datg sebelum ainin datg .
nak menepati janji . hehe . bukan utk ainin je utk shiha ,zaf and fatin .
tunggu korg ye . haha

chow ! smile always =))

No comments:

Post a Comment