السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

9/30/2011

all about you my friend (YY)

aku pelik+terkejut
apa kena gan insan yang digelar lelaki nie .
aku tak penah faham gan apa yang diorg fikir .
ada sometimes tuu .
nk tak nak layan aku . so, lma2 aku pon mls la nk ambk port ag .
tapi kang tba2 muncul terkejut .
like happen last night .
'DIA' antar mesej at aku . pelik eek + terkejut surprised
cer korang baca apa yg dihantr mesej malam tdi .

#muncul dengan tetiba,then dia ckp dlu dia tk setia gan aku .
baru aku thu sebb aku ingat dia laki yg pling baik yg penh aku jmpe
tapela , ctew da lps tak yah di ungkit balek okie-2 ? (:


#tak yah nk menyesal la .aslkn skrg nie .
kitew ,msh bole berkwn kn encem boyy (;


#adui ,manisnya kta-2 mu . rndu bha ye ? sebb tu cri bha .
klu tk yazd ignore je at bha like i never existed in this word right ?
and like u never knew me , its okee
btw , terharu la gakk ad org rndu ktew hehe (:

#hahaha :D , dia bgi line hijau tuu . aku gurau je koooooott .
alarhh dy bgi line hijau pon memng aku tk akn dpt .
dan aku tk menghrp pon nk jdi gf dy ag . hehe
sebb dy tk mau kapel . adui , bgsnya member aku nikn .
korang ad ? tak da kn . hahaha XD

mood : happy kott , yela selma niekn aku bnyk bnda yg tk puas ati
gan mamat nie ,so bler cm nie.bererti hubngn kami baik-2 sajew .
as friend only (:

kwn-2 aku . korang smua silap la .
dia tk ad la jht mna pon .meski pon aku tk rpt gan dy .
tpi aku thu dy baik , xde la terlalu baikk .
tpi tk dela setruk anggpn kwn2 aku at dy nie ,
percayalah . jgn hnya korang tngk luarn dy cm tuu
korg nk ckp perngi dy serupa SETAN
aduyaii . mna ad , korg nie .
tak bikk la ckp dy cm tuu .
dy tu baik la . percaya la .
dah nk dekt 3 taun aku jdi kwn dy .
aku kenl sngt dy tuu cm mna . okie-2 ?
tak mau la ckp dy cm tuu ag , berdosa auu .
okie-2 ?
byela ,, chow ! (;


No comments:

Post a Comment