السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/06/2011

Nasib bukan aku yg dikorbankan , NGEE ~

m0rning korang !
awl tk aku bngn ary nh ? awk giler .
haha :D
ari nh aku nak tnjukkan gmbr yg di snap smlm .
#bukan aku la yg snap .
tpi tak kish aslkan diorg ambk gmbr gne ph0ne aku spa sruh kanrazz
haa ! nasib baik la bukan aku yg dikorban kan .
klu tak mesti korang akan rndu aku . bhaha :face26:
#perasan:face12:
lai lai aku tnjukkan gmbr nya .


sebelum di korbankan :face4:

ehh , tergolek pulak . hee ~

kena ikat dahh :face48:
haa ! gmbr nh bukn utk tngk lembu tu ye . but , utk tngk mamat tu .
aku gelar dy mamat usha-2 0r dak bju merah .
asl nmpk mke dy je pki bju merah . sebb tu aku tak ske wrna merah.
sebb da bosan asyk tngk dy pki bju merah .
aku da lma perhatikan(minat) mamat nh dri drjh 4 ag .
fuhh :face73:! lama tak-2 ? lma giler .
tpi sejak aku nmpk dy keluar gan 2 org dak pmpuan at bp mall .
tak ingat bila . taun nh gak rsanya .
aku terus dahh tak minat dy smpi skrg .
bukan jeles cme dahh tak minat nak wat cm ne kan .
nma ? tak thu |15 | SMK DATIN ON JAAFAR
tu je yg aku thu tentg dia . kbai =='
time nak dikobankan :face41:
dahh dikorbankan da:face47:

okay ! tamat sudah .
hee ~ byer :w:

No comments:

Post a Comment