السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

11/05/2011

Selamat Hari Raya Aidil Adha ^_^

hey korang !
dahh 2 , 3 ari aku tak post apa-2 kan .
tak tahu la nak st0ry apa .
kalu dlu bole story-2 sal dak tuu .
but , sekrg dahh tak ad apa-2 bnda dahh nak story .
aku p0n dahh tak tahu nak st0ry sal spa lakk pas nh .
hehe . okey-2 .
btw , hari nh aku nak ucapkan .
SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA :face75:
wahh ! korang mestila best kan .
dpt balek kampung halaman .
aku nh at sini la kg aku at sni la tmpt tnggl aku .
kadang-2 tu rsa boring p0n yew .
aku memng ad ag 1 kg . tpi kg ag satu tu tak best klu tak ad spa ad .
sepupu-2 + sedara-2 aku masing rya at KL .
grrr :face71: tak best betol .
ag pon tahun nh family aku bwt korban lembu .
so , tak bole nak pi mna-2 . hehe .:face56:
hurm . okayla-2 . apa-2 je la kan .

Selamat Menyambut Hari Raya Haji kepada yang beragama islam ^^
──────▄▌█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▌
───▄▄██▌█ .................. PON - PON - PON ..................
▄▄▄▌▐██▌█ ........Lembu dan kambing Dah Sampai ......
███████▌█▄▄▄___________________________▄▄▄▄▄▌
▀❍▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀❍❍▀▀~~~~

Ku usha tubuh mu....
ku tarik rapat tubuhmu....
lalu ku tumbangkan tubuh mu....
Perasaan ku dan perasaan mu mula gementar!
kemudian aku mulakan dgn langkah pertama, iaitu menenangkn diri mu, dgn meraba tubuh mu.....
setelah saja dirimu telah tenang,ku teriak!

'Pak aji!!. lembu da ready nk kene sembelih daa!!'

SELAMAT HARI RAYE AIDILADHA!!
HEHE. XP ^_^


sebelum sya akhiri post sya pda hari nh .
saya nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA .
kepada semua umat islam yg berada di seluruh dunia .:1:

okay , byer-2 semua :face64:
:h: dia :9:

No comments:

Post a Comment