السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

3/18/2012

hai sekolah ! T_T bye2 Holiday T_T

perghh . esok dah sekola ??!! macam tak percaya wehh :'|
rasa macam satu hari je cuti . aku nak cuti ag !!
cikgu ! please !!! tambah ag cuti . :'/
sekolah tu langsng tak menarik minat aku utk pergi sekola tau.
aku tak suka sekolah ! tak suka ! tak suka dan tak suka !
aku bukan tak suka pergi sekolah. aku suka gila pergi sekolah.
tapi tempat yang aku sekolah skrg ni buat aku tak suka pergi sekolah :/
bukn setakat skola nya je . tapi org yg didlm nya juga buat aku tak suka pergi sekola.
suka bagi masalah at aku . suka buat aku stress ! TQ !
rasa macm nak belah dari sekolah tu skrg juga . boleh tak ? :(
*kesabaran amat diperlukan .
okay , kita tutup cerita pasal sekolah , holiday , homework smua ni .
kita suka atau tak suka esok tetap kena pergi sekolah . FULLSTOP !
nak tak nak kita juga kena terima yg holiday kita dah tamat okay ?!
homework siap atau tak siap . pandai2 la kau jawb gan ckgu kau tu.
kau yg cri nahas tak siap kan keje dia kan ? sapa suruh :p
aku nak story sikit ni . tadi at tuisyen aku sorang2 . kesian kan ?
*kesian la sngt ! XP
then , ada 2 orang budak PEREMPUAN tnya aku .
F : tak kawn ke gan dia ?
Me : y..e...pp .. (gan tergagap2 smbil tersngih)
F : gdh aeh ?
Me : yeeee kottt .... (gagap juga smbil sengih)
F : (:

pastu dtg sorang lagi budak tnya bnda yg sma juga .
P : napa jauh sngt duduk . tak kawan aeh ? gdh aeh ?
Me : hnya mampu sengih (:

owh okay . tak sngka ramai yg tahu kita rpt weehh .
dan aku tak mnta utk jadi mcm ni :')
btw , hnya kata maaf yg aku dpt ckp at kau .
sekiranya aku la punca semua ini berlaku .
maafkan aku . tapi smpi skrg aku mencari. apa silap aku ? --'
it's okay la beb ! klu itu yg kau mahukan .
aku hormat gan keputusan kau . :'))
enough for today . aku nak siap2 pergi ke parit raja .
nak jumpa gan kakak and abg kesayngn aku aku . erk -,-
KESAYANGAN LA SNGT ! (tngn dibahu mata ke ats ) HAHA :P
kitaorg nak jejalan at Parit Raja . DADA .
SELAMAT KEMBALI KE SEKOLAH T_T

say hi to school , say goodbye to holiday ;'D


salam syg buat semua ;)



No comments:

Post a Comment