السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/04/2012

AKU ADALAH AKU

klu hari ni kita gembira and bahagia. belum tentu esk akn seperti tu jugaa.
jadi kita kenalah sntiasa bersedia walau apa pn yg akn terjadi pada esk hari.
kita tidak bole agak apa yg akan jadi.
mngkin hari ni kita dah merancang apa yg perlu buat pada esk hari.
tapi belm tentu ia akn jadi. kita sbgi manusia hnya mampu merancang
tapi ALLAH yang menentukan segalanya. dn percaya lah apa yg terjadi
sama ada kita suka atau tidak itu adlh kerna ALLAH tahu.
ituu lah yang terbaik buat hambanya ;)



Hey , korang kenal this girl ? haha. tak kenl ? fuhh , kecian .
yeaa, dia memng cool jee beb ;)
korang knl dia . tapi korang tak rapt gan dia kan ?
yelaaa, budk ni yg sukaa kacau org at kelas. luar kelas pon.
budk yg berbaju biruu . tapi tak comel mcm korang .
dia yg friendly tuu. haha. okay, dia suka berkawan. gan sesapa jee pon.
tak kira umo,jantina,bangsa,agama,paras rupaa or pape pon laa.
dia akn kawan jugaa.meski pon tak rapt.
ye, aku suka berkwan. aku kawan gan budak kelas first hingga la hujung.
haha, btw korang. aku minta maaf sesanagt.
aku tak terniat pon nak smbong gan korang.
klu korang snyum gan aku, aku blas kan?
senyuman aku tak pernh mahal utk semua kawn2 aku.
tak kan laa setiap hari aku nak kena jumpa sorang2 and tegur, pehh, smpi bila nak abs
doe.well, klu korng jumpa aku just tegur ok ? ;) klu nak ckp pasl kawan,
aku ramai kawan. aku berkawan gan sesoorg sejak drjh 1. smpi skrg kami rapt.
semua kawn2 aku yg ad skrg ni kitaorg berkawn sejak skola rndh ag. lama tak lma ?
tapi tak pernh bosan kwn gan diorg mngkn sebb perngai gilaa2 merekaa. :)
dn bnda paling aku suka ialah SAKIT . nak tahu sbb apa ? sbb mereka la paling risau.
sebb mereka yg paling caring. sbb mereka yg slalu marah aku sbb tak mam ubt.
mengalahkan mak aku beb. sbb tu aku suka sakit.
klu aku sakit jee membr2 msti post at wall fb. tak pn mesej aku. haha. xD
thanks kawan2. sbb tu aku syg gilaaaa at korang semua. ;)
perangai ?sbnrnya aku pn tak tahu perngai aku mcm mana kann.
tapi yang aku tahu , yg selalu member2 aku ckp laa kan.
aku ni jenis org klu dah loading tuu peh memng loading.
perangai gilaa2, klu aku bad mood or ad msalah sebesar mana pon.
aku akn tetap tersenyum n ketawa gan semua org.
dn kekdng ustazh klu nmpk aku diam.dia sngt pelik. siap tnya bihaa, awk knp.
haha. yelaa sbb budk ni paling bising dlm kls.
dn kekdng perangai dia agk menyakitkan hati. tuu aku sngt tahu . haha ;D
ckp pasl cinta pulakk ? haha. ok lawak. :D nak thu first love aku. *ecehhh.
sbnrnya kan aku tak minta pn tau nak couple gan dia just minta nak berkwn.
tak aleh2 dia kata gan member aku 'ok,aku nk couple gan dia' ehh? tak memasal ?
haha, ok layan ~ haha, seronok kott gan dia.
seronok sbb kitaorg slalu blas2 surat.bnyk2 laki yg aku knl time tuu,
serious hnya dia jee yang aku pling syg as FRIEND.
tak thu knp. smpi kan semua budk yg pernh couple gan aku tahu pasl ex aku.
sbb diorg membr ex aku.hahaha, msa aku gan ex aku .
smpi satu skola tahu. satu tmpt tuisyen tahu.sampi ckgu pn tahu.
aku knl dia at tmpt tuisyen.ckgu tuisyen aku tnya, 'biha napa awk ptus gan Y'
'ehmm, sebb dia playboy ckgu'*nsb akulh dpt couple smua playboy. haha xD
ckgu aku siap ckp gini tak apa nty saya marh dia ehh.
ckgu tu marah dia tol2 beb. haha. lwk sngt ;D
pastuu buln puasa aku gan dia pki baju sama tau. baju wrna hijau. yeahh. aku ingt.
kecoh beb satu tmpt tuisyen. baju jee pon -.- podaaaaaaaaaa -___-
act, tu hnya kebetulan jee. haha.dn aku ingt last year. enth mcm mana boleh
terserempak gan ex aku at festival bku. msuk2 je dewan tu nmpk dia.
pehh mcm nak kuar je.tpi nak uat mcm mana kan.
terpksa hadap jugaa muka dia. aku lngsng tak toleh dia.
and bnda palig lawk. dia dh nak balek tau so dia kluar dari dewn. pastu dia msk balek.
semata2 nak ckp. tpi ni dia ckp gan membr aku. sbb aku tak nk tngk dia.
'wehh ckp gan biha aku kim salam , aku rndu dia n ckp gan dia mlm mesj aku aeh'
aku balik jee terus demm. okay tak bole blaa. haha. tapi skrg kan.
serious aku tak suka dia.ohh, sebb aku dh ad org lain yg jauh100000x
lbh baik dari dia. :)tapi kan semua member aku ckp.
pakwe aku skrg muka dia lbh kurng sma gan ex aku.
smpi seorg dak ni kata. 'kau tak dpt Y yg sma muka gan dia pon jadi aehh'
vavi laaa awk ni. mna la kita tahu mukaa dia nak sama. tpi bf kita ag comel ok? ;)
yg pasti sekrg kitaa dh ad bf yang paling baik, yg memahami, caring dn mcm2 ag. ;)
ok finish about cintaa. seperti semua org tahu. yg kita ni memng suka colour purplee.
smpi an member aku tulis at kertas 'budk ni suka purple sngt gila purple.
aku pon tak tahu ada apa gan purple ni dn tak ad jwpn utk itu smpi bebila!!!!'
okay, tergelak aku bca. haha. tapi betol la tuu. pndi kau kawan ;)
aku suka wish birthday org. smua org yg aku knl walaupn tak
rpt aku akn wish birthday dia. tak pernh miss beb. haha.
entahlaa, aku kan suka kisah pasl org lain.
walaupn org tak penh kisah pasl aku beb, ;) AAK ?
dn aku jenis org yg dia ckp lain tapi sbnrnya hati dia lain tak seperti kluar dri mulut dia.
klu nak tahu laa. ingtlaa klu aku ckp tak baik psl kau. aku tak sengaja beb.
tak terniat ponn. tapi sbb keadaan yg memaksa buat aku seperti tuu.
selama aku hidup ni. aku tak pernh kisah lngsng pasal cinta. org ckp pasl cinta,
pehh, mengantuk aku dngr :P sebb dlm idup aku yg aku kisah KAWAN , FAMILY .
that's all. tapi now baru aku tahu kan apa ituu CINTA . *tak bole blaa -.-
hahaha. yelaa, this boy--->(MHZ) yang buat aku knl apa itu CINTA .
tq dear ;) dlu disbbkan aku tak suka nak bercinta tapi dipaksa oleh lelaki2 ini.
aku pn couple la 2 or 3 org dlm satu masa. nak sngt couple gan aku kan.
siap merayu bagai. hambikkkk :P pastu aku couple gan diorg just mcm nak suka2 jee.
dh tak suka paksa org sapa suruh kann. pastu aku pnh couple gan sesorg budk lelaki ni.
sebb nk bls apa yg dia buat at member aku. dah la playboy. hambikk ar.
kau buat member aku kan? ni lahh makannya :P
now, dah tahu pasl den kann? okdiam. tak yah kecoh ag :P

Pic semlm :)

tngn sebelh kanan pegang tisu sebelah kiri pegang kunci keretaa.
act, mata aku -^- lebam . haha. kdiam :p


baju and beg tuu my mum yg bagi. haha.
wait2 ,mukaa aku rajin pulakk kan pergi mana2 bwa beg.
haha. aku pergi mana tngn kosong jee. simple maa ;)

AKU ADALAH AKU

No comments:

Post a Comment