السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

6/06/2012

erkk -.-'

hey . :D
nak bagi tahu ni. aku belum siap homework.
aku belum siap kerja kursus (otw) . aku tak study,
2 weeks cuti beb aku tak study apa ponn. :(
cuba kalau mengadap facebook n twitter bukak tak perlu nk pikir smpi 10 kli.
nak tutup pn pnya la berat hati. kan bgs kalau aku study mcm tuu.
ni takk. nak bukak bku pon smpi pikir 100 kli bila tutup gilaa cpt.
pastu rasa macam baru buat something yang sngt erkkk >.<
berubah laa bihaa hoi PMR nak dekat.
PMR = Pelajar Mula Risau
tadikan aku nak keluar gan kakak aku.
Me : makkk , nak duit :)
Mak : nahh , mak tak ad duit kecik .
Me : wahh, rm50 ? bnyk nya? rm10 sudah bukn nak bli apa pon.
tapi dh dpt bnyk. nak beli mcm2 laa. nak beli coklat,jajan. :D
Mak : bak sni balek duit tuu. bagi rm2 jee.
Me : alaa, jgn laa. ye ar nty baki pulang balik.
okay baik gilaa mak aku hari ni nak bgi aku duit.
aehh ? mak aku memang selalu bgi duit klu anak2 nyaminta.
cuma aku jee jarang minta duit. sbb aku slalu minta tpp jee.
haha. baik tak aku ? :P
tadi aku puasa au.
tapi aku ckp aku nak minum air jee time buka tak nak mkn.
haha, tak memasal kena marah.
aku dh hafal dah dialog nya apa. msti mcm gini.
" bihaa, makn laa. pagi tak sarapn. petg tak mkn. mlm tak mkn.
klu kena gastrik nanti mcm mana" heee ;D
dengan mak ayh kena bebel mcm tuu. gan member.
"biha, kau ni asl. makan laa. kau tak lapar kee. meh la aku belnja kau.
aku belnjaa pn mash tak nak mkn,. perut apa la kau ni"
ohh , okay. ni memang dialog yang aku slalu kena dngr,
di rumah mahu ponn di sekolahh. then bila aku sakit perut dialognya.
"haaaa, tulah kau tak makn kan. sapa suruh"
haha. naik bosan asyik kena bebel bnda yang sma.
pasal makan pon jadi isu aehh?haha. okay, aku tahu smua care psl aku.
tapi serious aku bukn jenis org yg suka makan.
aku makn ikut mood and klu dah betol2 lapar nak mti.
baru aku makan. hahaha. biha memang sngt WEIRD .
bukn dari segi makan jee tapi dari segi hal. haha. xD
and aku selalu kena marah pasl ubat . okay semua org memng dh tahu kan.
i never , never , never mkn ubat ,. *bhasa rojak mcm dnny guna -.-
so org paksa aku mcm mana skli ponn memnag tak akn la aku nak mkn.
tapi klu dah mls nak dngr diorg bebel kan. "ohh okay mkn"
bukan makan ponn. well, nabihah sngt degil budknya. :)
and penah satu ketika aku demam teruk sngt2. then kena paksa mkn ubt.
ubt tuu msuk dlm mulut. *menahan kepahitan wooo.
mak aku keluar jee. bngn trus buang. haktuihhh ~ tak sedp. haha ;D
yelaa ni 2 bnda yg aku slalu kena marah. dh biasa sngt ^^
tadi smpi tmpt tuisyen jee tak terus naik.
tapi duduk at kdi mkn bwh tu jap. tnggu kumbang member aku beb.
dtg sorang membr laki ni. 'aehh at ats ckgu lain kan bukn ckgu jo?'
oh ye la kott. ok , ni budak tuisyen yg mempunyai muka sngt suci.
mukaa dia gila suci gan kurus kering. btw an, makwe dia sngt comel.
serious , sukaa tngk makwe diaa. comel gilaaa. haha
dn aku berdiri at tngh laluan nak naik tngga. tetba dtg sorang budak ni.
rupa2nya budak comel . haha. capital N . :D
nmpk muka dia ag aku senyum. dia ni sngt comel. and muka memng suci.
yang pasti dia sngt baik n sngt pandai. ini 1st time aku jmpe laki mcm ni.
dia tuisyen tak penh sma kels gan membr2 skola dia. dia lbh bnyk bersndrian.
then , bila tnya member2 aku yg skola sma gan dia. rmi tak knl dia.
okayyyyy, sngt pelikkk. haha. lntk laaa kau laa.
dtg pulakk budak senior. dia lalu je kan. aku ckp.
ehem, tepi skit abg hot nak lalu. berdiri sblh dia berpeluh woo. HOT sangt.
act kan , tak knl dia ponn. and aku tahu dia dngr. buat mukaa tak berslh sudh.
haha. disbb kan setngh jamm menunggu si kumbang tak dtg.
kitaorg naik laa ats dlu. ngk smua dh belaja. ok. masuk jela.
masuk2 jee si capital N tngk aku semcm gilaa.
smpi skrg aku tertnya. apa mslh budk ni. tngk aku semcm jeee.
ada buat dosa gan kau kee? mcm tak ada je. tak yh tngk aku mcm tu.
mcm aku buat dosa besar jee at kau kan. haha. pape jee.
tadi ayh beli kan mi yang aku nak. fuhhh. maseh ayh ! :*
hey , aku nak makn aiskrim dumstik . nak tak ? beli sndri :P
haha, sbnrnya aku tak ada bnda nak story.
jadi org yang LANGSUNG TAK ADA KAITAN DENGAN LIFE aku pn aku story.
layan jee si biha ni :P

SORRY DEAR :'(
awk , saya minta maaf untuk semua bnda yg dh uat awk germ
and sakit hati. saya tak terniat ponn nak buat mcm tuu.
dn sya tak pernh salah kan awk. sya syg awk sngt2.
ok sya jnji lps ni sya akn cuba elak dari sakitkn hati awk.
saya minta maaf sngt2. saya tahu saya dah lain sejk perkra tu berlaku.
saya jnji tak kan ulang perngai saya yg skrg. dan saya nak awk tahu
yang saya syg sngt at awk. saya tak nak kehilngn awk.
hari tu kita putus beberapa jam pn air mta sya tak berhnti mengalir.
sebb tu sya tak nak kehilngn awk. bila saya teringt kata2 awk mlm tu.
saya rsa berslh buat awk mcm tuu. maafkan saya.
okay , leps ni sya jnji. saya akn buat biasa. mcm tak ada apa2 yg berlaku.
sya cuma harp awk tunaikan jnji awk tuu je ;) terima kasih :)

tik tok dh 1 pagi . makan aiskrim . haha . nak tk ? tak leh :P 
fuhh , gan t-shirt n jeans time aku pi tuisyen tak tukar2 ag.
haishh  , ok chauu. nak tukr bju , nak lyn dia n then tidooo :D 
kan best klu pakwe aku ad blog. boleh bca blog dia hari2. 
asyk dia je bca blog aku. act ,aku suka bca blog budk lelaki.
baru lahh nmpk diorg pnya jiwang terserlah yee disituu, haha. okay!
byee korang :* 

he promises me nothing but tries to give me everything ♥

No comments:

Post a Comment